Edelleen Corvette on ylivoimainen ajettavuudeltaan verrattuna Beetl...anteeksi Porscheen. Kaikki, siis KAIKKI jotka ajaisivat ensin uudella Corvetella ja sen jälkeen Possulla, eron huomaisi voimakkaasti: Corveten eduksi! C4 korin Corvette tosin on kaukana uudesta, se on sellainen kruisailulelu..
Heh, näinkö kävi Porschelle?
7
955
Vastaukset
- ajokokemus
Tapastikos raukka ei ole ajanut koskaan millään urheiluautolla.
- Tapastikos
paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.
Tappituntuma - Pitäis hakata tollanen
Tapastikos kirjoitti:
paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.
Tappituntumaaivan saatan sairas! Mee hoitoon jumalauta!
- osoitteesi,
Pitäis hakata tollanen kirjoitti:
aivan saatan sairas! Mee hoitoon jumalauta!
tulen käymään, voit kokeilla sitä hakkaamista :))))
- Tapastikos
Tapastikos kirjoitti:
paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.
TappituntumaFeikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.
- Salsa
Tapastikos kirjoitti:
Feikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.
Katsotaan kuka pesee ja kenet kun uusin hankintani, Ruf Gti biturbo 4x4 QuattroDrive Carrera GT RS on kilvissä! Siinä on 3,6 litranen mosa ja kyllä lähtee!
- Porschvette
Tapastikos kirjoitti:
Feikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.
Järjestetään vaikkapa Ahvenistolla, tai millä tahnsa Suomalsiella radalla pienet sessiot. Ferrarien suorituskyky Porsche ratapäivillä tiedetään, mutta Vettejä ei ole näkynyt vielä radalla samaan aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511788- 298194
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586206Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715136- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164383- 1183855
- 813343
- 501853