Heh, näinkö kävi Porschelle?

Mauri Köyry

Edelleen Corvette on ylivoimainen ajettavuudeltaan verrattuna Beetl...anteeksi Porscheen. Kaikki, siis KAIKKI jotka ajaisivat ensin uudella Corvetella ja sen jälkeen Possulla, eron huomaisi voimakkaasti: Corveten eduksi! C4 korin Corvette tosin on kaukana uudesta, se on sellainen kruisailulelu..

7

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajokokemus

      Tapastikos raukka ei ole ajanut koskaan millään urheiluautolla.

      • Tapastikos

        paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.

        Tappituntuma


      • Pitäis hakata tollanen
        Tapastikos kirjoitti:

        paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.

        Tappituntuma

        aivan saatan sairas! Mee hoitoon jumalauta!


      • osoitteesi,
        Pitäis hakata tollanen kirjoitti:

        aivan saatan sairas! Mee hoitoon jumalauta!

        tulen käymään, voit kokeilla sitä hakkaamista :))))


      • Tapastikos
        Tapastikos kirjoitti:

        paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.

        Tappituntuma

        Feikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.


      • Salsa
        Tapastikos kirjoitti:

        Feikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.

        Katsotaan kuka pesee ja kenet kun uusin hankintani, Ruf Gti biturbo 4x4 QuattroDrive Carrera GT RS on kilvissä! Siinä on 3,6 litranen mosa ja kyllä lähtee!


      • Porschvette
        Tapastikos kirjoitti:

        Feikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.

        Järjestetään vaikkapa Ahvenistolla, tai millä tahnsa Suomalsiella radalla pienet sessiot. Ferrarien suorituskyky Porsche ratapäivillä tiedetään, mutta Vettejä ei ole näkynyt vielä radalla samaan aikaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe