Edelleen Corvette on ylivoimainen ajettavuudeltaan verrattuna Beetl...anteeksi Porscheen. Kaikki, siis KAIKKI jotka ajaisivat ensin uudella Corvetella ja sen jälkeen Possulla, eron huomaisi voimakkaasti: Corveten eduksi! C4 korin Corvette tosin on kaukana uudesta, se on sellainen kruisailulelu..
Heh, näinkö kävi Porschelle?
7
908
Vastaukset
- ajokokemus
Tapastikos raukka ei ole ajanut koskaan millään urheiluautolla.
- Tapastikos
paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.
Tappituntuma - Pitäis hakata tollanen
Tapastikos kirjoitti:
paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.
Tappituntumaaivan saatan sairas! Mee hoitoon jumalauta!
- osoitteesi,
Pitäis hakata tollanen kirjoitti:
aivan saatan sairas! Mee hoitoon jumalauta!
tulen käymään, voit kokeilla sitä hakkaamista :))))
- Tapastikos
Tapastikos kirjoitti:
paskaa!!!! Olen ajanut pleikkarilla vetteä ja muitakin autoja, ja vielä sen verran että haastan kenet vaan milloin vaan ajamaan pleikkarilla mun virtuaali-c1c2c3c4c5c6-zr1-vetteä vastaan...mä vedän sillä nubrgrsingin alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Ja varttimailin samassa ajassa. Ja maailman legendaarisimman, Ameriikoissa sijaitsevan Laguna Secan olen ajanut parhaimman kaverini, Marcus Palddalan vierestä ohjastaessa alle 30 sekunnin, loppunopeuden ollessa yli 550km/h. Varttimaili meni samalla radalla mummoperusmallifarmari-vettelläni (jonka mallista en ole varma) alle 5,5 sekuntia. Mulla on muuten Caddy jos et vielä sattunut tietämään. Sillä Caddyllä on jätetty joitakuita Volvoja, se on aika raju peli. Jos ei muuten niin ainakin mun mielikuvituksessa. Silläkin on vedetty Jenkeissä varttimaili alle 5,5 sekunnin loppunopeuden ollessa yli 540km/h. 540km/h vaan siksi kun muuten se ois mennyt kovempaa kuin Sorvetti, eikä mikään, ei edes mun VW Caddy voita sitä. Ai hitto, eihän mulla oo sitä Caddya vielä. Tai on, mutta se on vielä projekti, iskä ei anna ajaa enne ku taytän 19. Mä laitan siihen Ameriikan Yhdysvalloista olevan Corvetin ylivoimaisen, Ameriikkalaisten insinöörien suunnitteleman ylikokolohkoperuna-perusmummofarmari-Sorvetin moottorin, sellasen joka vetää varttimailin alle 13 sekunnin tunnissa. Tehoa en viitti edes kertoo ku teitä nolottas et mitä ihan aikuisten oikeesti tekee valo x sauhu tulolähde. Se tekee aika rajuja kuutiotuumia, sellasia mihin ei koskaan litratilavuuksilla päästä! Ei ainakaan niksmanniassa. Ameriikassa vaan osataan tehdä nuo työntötankokoneet ja nippuside-jousitukset, muualla ei osata, minkä sille voi. Ei mitään. Kyllä ne on kuutiotuumat lopultakin kun autoa vie.
TappituntumaFeikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.
- Salsa
Tapastikos kirjoitti:
Feikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.
Katsotaan kuka pesee ja kenet kun uusin hankintani, Ruf Gti biturbo 4x4 QuattroDrive Carrera GT RS on kilvissä! Siinä on 3,6 litranen mosa ja kyllä lähtee!
- Porschvette
Tapastikos kirjoitti:
Feikkejä riittä joka säällä. Hehe... No oma ZR-1:nen ei ole vielä kilvissä, mutta menee 3,8 sekunttia satkuun ja vartilla matalan 11. Tulen ensi kesänä näyttämään teille vähän kuutiotuumia ja tehoa.
Järjestetään vaikkapa Ahvenistolla, tai millä tahnsa Suomalsiella radalla pienet sessiot. Ferrarien suorituskyky Porsche ratapäivillä tiedetään, mutta Vettejä ei ole näkynyt vielä radalla samaan aikaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921643
Asiallinen lähestyminen
Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk1741300En tiedä..
Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse1041100Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."
Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll151077- 87946
Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?
Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?44878- 68871
Kirjoita nainen meistä jotain tänne
tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K65840Ai jaa sinä oletkin ahnas
Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.107758Vedalainen metafysiikka
Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli289753