Ihan älyttömäks menny tuo Pertun ja Antin touhu. Koko ajan vaan keskenään morkkaavat tyttöjä..Yleesnähän väitetään, että naiset jauhaa keskenään tollasta, mut ei kyllä pidä paikkaansa big brother- talossa.
Tähän asti oon tykänny Pertusta ,mutta nyt noi "Mä en noiden ämmien kanssa rupea enää mistään taisteleen tässä talossa.."-kommentit sai mut kyllä tuohdukisiin..
Pojat pihalle ja tytöt finaaliin! Vaikka Terhikin kyllä ärsyttää säännöllisesti..
pojat jauhaa paskaa
11
840
Vastaukset
- samoin
huomenna out!!!!!jes jes jes jes jes .
- go home
että sillee
- PauliinaK.
että viikko tolkulla on kundit kuunnellut ämmien märinöitä ja mielenvaihteluita niin sitten ei miehillä ole enää samaa valitusoikeutta. Lopeta tollanen paskanjauhaminen. Eikäs täällä ollakaan tasa-arvoisia? Saahan miehetkin sanoa mielipiteensä? Etkö todellakaan ole nähnyt mitä läppää ämmät on heittäneet????
- jaksa kuunnella niitä
Samaa mieltä. Pojat on kyllä rasittavampia juoruajia kun tytöt. Ehkä Terhistä tarttunu tollanen jatkuva asioiden ruotiminen. Niinhän sitä sanotaan että pojat on pahempia juoruaan kun tytöt vaikka toisin usein luullaan.
Mutta eihän niillä pojilla ole enää mitään juttuja kerrottavina kun ei keksi enää mitään. Mikakin lähti niitä juttujaan kertomasta. Ei ole mielikuvitusta. P ja A saa ison miinuksen!!!!! - ulos!!
mitä paskiaisia!!
- paski_ainen
t.Tiina voittoon
- lyyli leväperä
paski_ainen kirjoitti:
t.Tiina voittoon
johan on markkinat jos kundit ei saa sanoa mitään noitten tarhalaisten pompottelusta,en ole vielä sellasta miestä nähnyt joka ei ämmiä välillä aisoihin pistäs,vaiko onko sinulla niin hissukka mies tai poikaystävä jonka olet täysin jyrännyt käytökselläsi,ettei uskalla sanoa mitään .mene itseesi ,kohta tämä peli loppuu,mitähän alat sitten vänkyttää?pukki ei tuo mulle tarpeeksi lahjoja vai?,risukimpun tarttisit.perttu voittoon ,onpa hyvä että uskaltaa käydä näiden "naisten"kanssa taistoon.
- byääää
Ei tuolla kukaan kestäisi niitä saatanan ruikuttaja akkoja ilman säännöllistä paskan jauhamisella.
Tottahan se on. Muijat vittuilee jätkille suoraa päin naamaa ja jätkät vittuilee muijista sitte kahen kesken ettei tollast pelleilyy olis 24/7.
Antti ja Perttu voittaa - kuunnellu
niiden valitusta jo monta kuukautta. Täytyy sanoa että on tosi kärsivällisiä ja kovahermoisia kundeja, varsinkin Antti! Mä olisin varmaan jo menny antamaan kunnon tukkapöllyn molemmille muijille. On ne niin rasittavia! Kyllä tollasella sietokyvyllä varustetut kaverit on todellakin ansainneet 50t€!
- perttu on se!
en ole suurin perttufani, mutta olen suuresti sitä mieltä että hän on parea niistä neljästä: Terhi takertuu joka pinimpään kommenttiin, antti on hyvä tyyppi, mutta mieliskelee kaikkia ja Tiina on epähuomavainen p****
ja sitäpaitsi Perttu on Antin vaikutuksen alaisena.. Antti aivopesi Pertun! - anusrectum
Jätkät on viikkotolkulla esitellyt lerpppojaan aina kun on mahdollista vaikka kukaan ei ole pyytänyt. Ämmät on hihitellyt ja kestänyt asian oksennus suussa eikä oo valittanut.
Äijät luulee olevansa sexyjä ja kovan itsetunnon omaavia kun pitää esitellä kalujaan jatkuvasti, nämä heebot taitaa todellakin tulla sinkkuna ja lähteä sinkkuna ja pysyä sinkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760