Miten siitä itsekkyydestä/huonommuuden tunteesta pääsee erooooon???!!! Olen poikaystäväni entisille kateellinen, vaikka käsitän ettei siihen ole syytä! Sanokaa joku viisas miten pääsen noin typerien tunteiden yli??
Kateellinen
5
812
Vastaukset
- kateuttasi.
Kateus on
-pahansuopaa
-itsekästä
-kiusaamista
-hyökkäys
-ajanhukkaa
Ne eivät ole tehneet sulle mitään.Poikaystävältäsi ovat ottaneet ja antaneet rakkautta, nyt on sinun vuorosi.Rehellinen peli, pelaa sinäkin rehellisesti.Omilla pelikorteillasi, muilta et saa niitä lainattua eikä nykäistyä.Toki jokainen joskus fantasioi existään, poikaystäväsikin, mutta sinut hän haluaa tavata livenä.Jätäpä exät siis rauhaan, ne eivät sinun huomiotasi kaipaa. - Mielen hallinta,
pyri siihen, se on ratkaisu.
Älä tee yksinkertaisista asioista liian monimutkaisia, vaikka mieli sitä onkin. - että...
olet sittenkään kateellinen? Mitä jos olisitkin enemmänkin mustasukkainen?? Etkä vain tiedostaisi sitä...
En voi tietenkään tietää, mutta veikkaan, ettet kadehtisi tuota naista ellei hän olisi poikaystäväsi entinen tyttöystävä.- mulle
että...
"En voi tietenkään tietää, mutta veikkaan, ettet kadehtisi tuota naista ellei hän olisi poikaystäväsi entinen tyttöystävä."
Olet oikeassa, mutta tunne tuntuu kateudelta. Mikä tämä kateuden/mustasukkaisuuden sekoitus on? En kadehtisi häntä/vertailisi itseäni häneen, jollei hän olisi ollut poikaystäväni mieleen. Olen asiasta aivan varma.
- reeta
johtuiskohan se kadehtiminen siitä tunteesta että he olivat ennen sinua,eli tunteesta että he olivat ennen teitä.Opettele olemaan ajattelematta menneitä,nykyhetki on tärkein.Neuvottiko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751471
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 36643
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30587