ZR-1

CORCOR

Big Blockia ei voita kukaan eikä mikään. Viekää vittuun ne Carrera GT:nne kun ette sellasta ikinä voi omistaa. Paskoja Porschet! 924 on mopo, 944 on mopo, 911 on mopo jne. jne...

10

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varttimaili kellotettu 12,2s.

joka arpa voittaa! 911 Turbo 92. vakiona 320hv.(mulla 420hv.) Huiput vakiona 270km/h ja sataseen 5,0s. Eipä taida corvetellasi olla paljoa asiaa radalla. Ens keväänä ahvenistolla GTI ratapäiville niin eti käsiisi viininpunainen auto jonka kilvet alkavat: BB?-85?

• leluista

urheiluautopalstalle.

• mika,

urheiluautopalsta

• oikeassa mika,
        mika, kirjoitti:

urheiluautopalsta

tämä on korvetti-palsta, ei urheiluauto-palsta

• Isäntä

Poika!
      Suu kiinni. Puhut vasta kun sinulta kysytään.
      Porsche 911 on alistaja.
      Porsche 911 on maailman kaunein sarjavalmisteinen URHEILUAUTO isoilla kirjaimilla.
      Porsche 911 on Miesten Auto, mutta myös älykköjen auto.

• Hallitsija

Hiljaa mäessä,torppari!

Corvette on kaunein, tehokkain, isomoottorisin, vääntävin, kaunein äänisin, nopein ja urheilullisin! Jos Corvette olisi merikotka, näyttäisi 911 sen rinnalla ylensyöneeltä varikselta. 911 normikamaa, ruma,pienimoottoinen ja hidas.

• Tapastikos
        Hallitsija kirjoitti:

Hiljaa mäessä,torppari!

Corvette on kaunein, tehokkain, isomoottorisin, vääntävin, kaunein äänisin, nopein ja urheilullisin! Jos Corvette olisi merikotka, näyttäisi 911 sen rinnalla ylensyöneeltä varikselta. 911 normikamaa, ruma,pienimoottoinen ja hidas.

.... ei lisättävää t:zr-1/c4

• pyörijä

• jenkkiharrastajat
        pyörijä kirjoitti:

tässä aika kova camaro: http://www.fantasycars.com/derek/cars/camarozl1.html mitä mieltä tapastikos on? 370km/h

lukutaidottomia? Erotatteko sanat P-O-R-S-C-H-E ja C-H-E-V-R-O-L-E-T ??? Eikö amiksessa opeteta enää lukemaan??? En odotakaan että ajatella osaisitte, mutta jos nyt edes vaivautuisitte opettelemaan lukemaan ennen kuin julkisesti alatte esiintyä...

• 911 turbo -91

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe