Perttu.sucksin viestit poistettu

hups´keikkaa

Luin tuost yhdest viestit alempaa, ett kaik sucksin Perttua haukkuvat viestit poistettu palstalta ainakin montakymmenä sivua. Tsekkasin, tosi oli!!
Hyvä sillee, koska ne oli niin törkeitä, sitä herjaa.

12

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fertiles

      Perttu.suck osasi sentään perustella kantansa. Keräsi vaan perttumaan kakarat herjaamaan häntä kun eivät kestääneet, että joku toinen on eri mieltä Pertusta.

    • ne on siirretty

      sinne uudelle tulevalle sivupalstalle, kun ne oli niin perusteellisesti paskoja.

    • Perttu.Sucks

      Olin itsekin vähän yllättynyt siitä, että viestejäni oli poistettu. Yllättynyt siksi, että mielestäni en kirjoittanut mitään asiatonta tai herjaavaa. Pikemminkin viesteissä oli mielestäni perusteltua pohdintaa talon asukkaista sekä erityisesti Pertun faneista.

      Mutta sellaista se elämä on. :)

      • muu täällä

        Ei tällä kukaan ole arvostellut jonkun toisen kilpailijan kannattajan älykkyyttä niin rumasti kuin sinä.
        Ekä kukaan ole perustelemalla perustellut niinkuin sinä, kuinka tyhmä joku kilpailija on on.
        Seiso edes sanojesi takana!

        Vasta kun osaa keskustella asiallisesti ja perustella oman katsantokantansa toisten mielipidettä kunnioittaen, kelpaa esiintymään julkisesti tai kirjoittamaan mielipiteitään.


      • Perttu.Sucks
        muu täällä kirjoitti:

        Ei tällä kukaan ole arvostellut jonkun toisen kilpailijan kannattajan älykkyyttä niin rumasti kuin sinä.
        Ekä kukaan ole perustelemalla perustellut niinkuin sinä, kuinka tyhmä joku kilpailija on on.
        Seiso edes sanojesi takana!

        Vasta kun osaa keskustella asiallisesti ja perustella oman katsantokantansa toisten mielipidettä kunnioittaen, kelpaa esiintymään julkisesti tai kirjoittamaan mielipiteitään.

        Kuules nyt. Ensinnäkin suurin osa näistä Pertun fanittajista jotka tänne postaavat, eivät edes käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Minulla sentään on munaa rekisteröityä.

        Toisekseen, minä kuuntelen erittäin mielelläni muitten mielipiteitä ja kommentoin niitä, mikäli niissä asioissa kommentoitavaa on.

        Ikävää vain on se, että Pertun fanittajat vaativat sitä että heidän mielipidettään automaattisesti kunnioitetaan, mutta he eivät itse kunnoita minun tai muiden anti-perttulaisten mielipiteitä. Onko se mielestäsi asiallista tai fiksua???


      • ihmisparka
        Perttu.Sucks kirjoitti:

        Kuules nyt. Ensinnäkin suurin osa näistä Pertun fanittajista jotka tänne postaavat, eivät edes käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Minulla sentään on munaa rekisteröityä.

        Toisekseen, minä kuuntelen erittäin mielelläni muitten mielipiteitä ja kommentoin niitä, mikäli niissä asioissa kommentoitavaa on.

        Ikävää vain on se, että Pertun fanittajat vaativat sitä että heidän mielipidettään automaattisesti kunnioitetaan, mutta he eivät itse kunnoita minun tai muiden anti-perttulaisten mielipiteitä. Onko se mielestäsi asiallista tai fiksua???

        En ole kertaakaan haukkunut mielipiteitäsi. Ne ovat sinun mielipiteitäsi.

        Mutta anna minulla olla ihan oma mielipide, joka on piirtynyt sydämeeni. Kirjoitin aikaisemmin jo tästä, mutta vastasit, että Pertun kannattajat ovat vähä-älysiä. Koska minä kannatan Pertua, ja perustelit mielipiteeni penkin alle. Loukkasit tunteitani.
        Minulle on ihan sama mitä muut ajattelevat, minä tunnen mitä tunnen. En ole puuttunut toisten tunteisiin tai ajatuksiin. Kunnioitan heidän mielipiteitään.
        Kiroilua en hyväksy. Kaikki ne kiroilevt tuolla telkkarissa, mutta ihmettelen, että tytötkin, en kehtaisi.
        Enkä halua kommentoida tuollaisin m-na-juttuihin. Se on niin rumaa.
        Tässä tämä runo sinullekin:

        Mut tunnetko mua kumminkaan?
        Se pistää ajattelemaan..
        Pystytkö sanomaan kuka on kuka,
        ja kuka ei ole, muka?
        En itsekään sinua hyvin tunne,
        enkä vihaa kohdista sulle..
        Tiedän et taipumus sulla on mielikuvia kirjoittaa,
        julkisesti pilkkailla.
        Kovista leikkiä..
        Sullakin sielu jossain on,
        tiedän sen, olet ehkä onneton..
        Antanut olet itsestäsi kuvan,
        kovis olet, v-sanat hallussa'..
        Ei kuvaa ole helppoa muuttaa,
        On helpompaa samaa leikkiä jatkaa..>


      • No jopas jotakin.. En ole kyllä minä ainakaan...


      • läpi-
        Cesar kirjoitti:

        No jopas jotakin.. En ole kyllä minä ainakaan...

        näkyvää! Voi kaikuluotaimien kaikuluotain haaksirikkoutuneella saarella auringon paaheessa!


      • Kummastelija

        Hyvä että joku älysi viimein poistaa viestejäsi. Pertulla ja hänen kannattajilla olisi ollut joukkokanteen mahdollisuus nostaa herjaussyyte jutuistasi. Toisen älykkyyteen, kehittynneisyyteen jne. vetoaminen ilman ao. koulutusta ja asiantuntemusta ja vastoin parempaa tietoa on mielestäni ala-arvoista toimintaa.


      • Kummastelija
        Perttu.Sucks kirjoitti:

        Kuules nyt. Ensinnäkin suurin osa näistä Pertun fanittajista jotka tänne postaavat, eivät edes käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Minulla sentään on munaa rekisteröityä.

        Toisekseen, minä kuuntelen erittäin mielelläni muitten mielipiteitä ja kommentoin niitä, mikäli niissä asioissa kommentoitavaa on.

        Ikävää vain on se, että Pertun fanittajat vaativat sitä että heidän mielipidettään automaattisesti kunnioitetaan, mutta he eivät itse kunnoita minun tai muiden anti-perttulaisten mielipiteitä. Onko se mielestäsi asiallista tai fiksua???

        eihän se nimimerkki miestä/naista tee ? Kirjoistusten sisältö ratkaisee. Sinun kirjoitustesi taso tosiaankin on lähennellyt aika-ajoin herjauksen tunnuspiirteitä. Et voi sietää mr. Pernoon voittokulkua ja siitä kaikki johtuu ...


      • Kummastelija
        Cesar kirjoitti:

        No jopas jotakin.. En ole kyllä minä ainakaan...

        tuskinpa sinä nyt sitä olisit tehnytkään Cesar. Onneksi on joku korkeampi voima, joka on havainnut tilanteen raadollisuuden. Rajansa kaikella ...


      • Kummastelija
        muu täällä kirjoitti:

        Ei tällä kukaan ole arvostellut jonkun toisen kilpailijan kannattajan älykkyyttä niin rumasti kuin sinä.
        Ekä kukaan ole perustelemalla perustellut niinkuin sinä, kuinka tyhmä joku kilpailija on on.
        Seiso edes sanojesi takana!

        Vasta kun osaa keskustella asiallisesti ja perustella oman katsantokantansa toisten mielipidettä kunnioittaen, kelpaa esiintymään julkisesti tai kirjoittamaan mielipiteitään.

        tälle mielipiteelle. Juuri noin Perttu ja hänen kannattajansa asian voisivat juriidisesti tulkita. Onneksi joku muu kuin Cesar on puuttunut asiaan. Oli jo korkea aikakin... Liika on liika manipuloinnissa ja terroroinnissa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe