Kyllä siinä silmä lepää. Voiko oikeasti olla totta, että vielä muutama vuosi sitten osattiin tehdä noin kauniita autoja? Taideteos, kertakaikkiaan.
http://www.allcarpictures.com/toyota/century-picture.htm
Toyotan huippumalli
7
944
Vastaukset
- malli
Eipä taida tavallisia sukankuluttajia nuo presidenttien autot paljon koskea.
- JJH
Kerro, mitkä presidentit ajelevat tällaisella autolla.
Tarja halonen ? - kieliä
JJH kirjoitti:
Kerro, mitkä presidentit ajelevat tällaisella autolla.
Tarja halonen ?sana President tarkoittaa vähän muutakin kuin mitä suomen kielessä sen ymmärrämme tarkoittavan.
Vihje: He eivät itse aja autoa, vaan heillä on useimmiten autonkuljettaja. - JJH
kieliä kirjoitti:
sana President tarkoittaa vähän muutakin kuin mitä suomen kielessä sen ymmärrämme tarkoittavan.
Vihje: He eivät itse aja autoa, vaan heillä on useimmiten autonkuljettaja.Et ihan napannut vastauksessani oleva ironiaa....
- tajunnut
JJH kirjoitti:
Et ihan napannut vastauksessani oleva ironiaa....
mistä auton nimi "President" tulee.
- JJH
tajunnut kirjoitti:
mistä auton nimi "President" tulee.
No, sehän voi tarkoittaa vaikka venäläisen öljy-yhtiön johtajaa. Siis se "president"
Jos nyt o i k e a s t i halusit tietää vastaukseni typerän saivartelusi lomassa.
- Tojo-Tauno
...vaikka on Toyota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760