Jos Perttu EI voita...???

Perttu.Sucks

Haluaisin tietää, miten Perttu-fanit aikovat reagoida siihen kun Perttu ei voitakaan! Eli alatteko sen jälkeen kehitellä salaliittoteorioita, joihin on osallisena Suomen hallitus, Tarja Halonen, MTV, Subbari sekä puhelinlaitokset??? Syytättekö tällöin minua ja muita Pertun antifaneja manipulaatiosta sekä äänestysjärjestelmään hakkeroinnista tai muusta yhtä naurettavasta???

14

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakai

korjaus tuohon kirjoitukseesi "kun Perttu ei voitakaan!" pitää lukea, JOS Perttu ei voitakaan!
      ;)

• Perttu.Sucks

Kirkossa ei ole kuulutettu vielä mitään Pertun voiton osalta. Talossa on edelleen ainakin kaksi vahvaa voittajasuosikkia ja mikäli esim. Terhi lähtee talosta huomenillalla, hänen äänestäjistään osa varmasti siirtyy kannattamaan Tiinaa, joka taas on minun vahva voittajasuosikkini.

• *tottakai*
        Perttu.Sucks kirjoitti:

Kirkossa ei ole kuulutettu vielä mitään Pertun voiton osalta. Talossa on edelleen ainakin kaksi vahvaa voittajasuosikkia ja mikäli esim. Terhi lähtee talosta huomenillalla, hänen äänestäjistään osa varmasti siirtyy kannattamaan Tiinaa, joka taas on minun vahva voittajasuosikkini.

epäilen että taloon jäisi Perttu ja Antti, Tiinalla totta puhuen voi kyllä olla suurikin kannattaja joukko ja voi hyvinkin yllättää monet.

• mies on
        Perttu.Sucks kirjoitti:

lapsellinen. Mulle on sama se kuka voittaa mutta tuo sinun asenteesi on ihan naurettava. Suuri osa näistä Perttu faneista on nuoria (paljon varmaan vanhempiakin) ja sinä iso mies käyt taistoon näiden kanssa.Itse olet suurin vouhottaja siellä ja voisimpa sanoa että vihaat Perttua silmittömästi.

• Perttu.Sucks
        mies on kirjoitti:

lapsellinen. Mulle on sama se kuka voittaa mutta tuo sinun asenteesi on ihan naurettava. Suuri osa näistä Perttu faneista on nuoria (paljon varmaan vanhempiakin) ja sinä iso mies käyt taistoon näiden kanssa.Itse olet suurin vouhottaja siellä ja voisimpa sanoa että vihaat Perttua silmittömästi.

ja ehkä mä naureskelen täällä näille reaktioille partaani. :)

• sinua ehkä
        Perttu.Sucks kirjoitti:

ja ehkä mä naureskelen täällä näille reaktioille partaani. :)

itkettää.

• entäs itse?

Mitä jos käykin niin että Perttu voittaisi? Miten itse reagoit? Taidat alkaa olla jo jurrissa, kun sulta tulee tota kirjoitusta koko ajan, ja muuttuu enemmän ja enemmän sekavammaksi.

• älä ota

enempää siiderii jos et osaa käyttäytyä, eikä pukki tuo lahjoja.

• baariin

Miksi et mennyt? Mene jo!

• Perttu.Sucks

Mutta kello on vasta seitsemän joten en mä tässä vielä baariin viitsi mennä. Joskus yhdeksältä varmaankin...

• Perttu voittoon

Mikäli kansa äänestää jonkun toisen voittoon, niin hyväksyn tilanteen. Kumminkin pitää muistaa, että Pertulla on aktiivisimmat fanit. Tuntuu ihan siltä, että kilpailu on muuttunut keskustelupalstojen perusteella kisaksi Perttu vastaan muut. Uskon Pertun voittoon, jos kaikki Pertun kannattajat muistavat vain äänestää. Itse panostan Perttuun, koska haluan olla voittajan puolella. Ole sinäkin voittajan puolella ja äänestä the king Perttu voittoon!

• Pölhöpertun kaartiin

tunnusta tuulipukuisuutesi.
        Muista että tyhmyyskin on aitoutta ja sitä ei Pertulta puutu.
        Perttu on aidolla tavalla tyhmä.

• Perttu voittoon
        Pölhöpertun kaartiin kirjoitti:

tunnusta tuulipukuisuutesi.
        Muista että tyhmyyskin on aitoutta ja sitä ei Pertulta puutu.
        Perttu on aidolla tavalla tyhmä.

Perttu ei erotu millään lailla muista bb-talon asukeista. Älykkäänä itseään pitävä Antti ei mitenkään erotu Pertun rinnalla. Perttu on tavallinen suomalainen mies ja siksi hänestä tykätään.

• Kummastelija

Jos niin käy ei mikään muutu. Peliähän tää on vain. So what. Joku muu voittaa, joka on kyllä melko epätodennäköistä. Jos suosikin kannatusprosentit ovat 60 - 80 % tarvitaan kyllä muiden voittoon aikamoista manipulaatiota, jota Sinäkin toimillasi kyllä edustat. Mutta kansa päättää ja äänestää Pertun ensimmäiseksi BB-voittajaksi äänivyöryllä 1.12.2005 !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe