tonin alaikänen muija

qwerrty

valitettavasti mulle ei tuu seiskaa mut mitä tästä tonin alaikäsestä hoidosta on sanottu?

11

3809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostakaa elämä

Se ei ole edes totta..ei pidä uskoo mitä nuo juorulehdet sanoo. Nehän repii juttunsa tuulesta. Ostais elämän..

• qwerrty

Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.

• Miksi se asia kuuluu sulle?
        qwerrty kirjoitti:

Itse asiassa mä tunnen, tai no en nyt tunne mut tiiän tän kyseisen tytön, ja siks olisin kiinnostunu siitä mitä lehdet asiaan sanoo. Sehän on ihan fakta et ne vietti aikaa yhessä siellä, sen mä uskon ihan täysin.

Kelaa, jos sullakin olis elämä jota elää, eikä kelaa turhanpäiväsiä asioita mitkä ei sulle kuuluu?

• Miksi se asia kuuluu sulle? kirjoitti:

Kelaa, jos sullakin olis elämä jota elää, eikä kelaa turhanpäiväsiä asioita mitkä ei sulle kuuluu?

Mie en usko mokomaan luulis et se on vaa median hölynpölyä ja turhaa paisuttelua jostain todella pienestä .. kaikkea ei tarvihe uskoa mitä lukee
        Mie en ainakaa usko ..

*rOK R0k*

• apisfan_
        Doopie kirjoitti:

Mie en usko mokomaan luulis et se on vaa median hölynpölyä ja turhaa paisuttelua jostain todella pienestä .. kaikkea ei tarvihe uskoa mitä lukee
        Mie en ainakaa usko ..

*rOK R0k*

Voihan tossa ollakin perää, kylhän se toni aika usein noita nuoria muijia naaraileen.

kuulin itseasissa yheltä kaverin kaverilta et toni olis laittanu sitä muijaa kakkoseen jossain kaivarissa...

• ---
        apisfan_ kirjoitti:

Voihan tossa ollakin perää, kylhän se toni aika usein noita nuoria muijia naaraileen.

kuulin itseasissa yheltä kaverin kaverilta et toni olis laittanu sitä muijaa kakkoseen jossain kaivarissa...

sairaat paskiaiset. toni eikä muut bändin jäsenet ei oo koskaan ollut lehdissä minkään tyhmien tekojen vuoksi. joillakin ihmisillä ei oo muuta tekemistä kun levittää paskatietoa.

• kysy ite
        qwerrty kirjoitti:

Mikset kysy siltä muijalta jos kerran sen tunnet/tiiät? Sitä paitsi tää juttuhan on niin vanha. Ja toisaalta seiskahan edustaa korkeinta mahdollista journalismia maassamme, siksipä mitään sen juttuja ei ole tarvis kyseenalaistaa. (Hyvänä esimerkkinä kuva rumputaiteilijan autosta sakkolappu tuulilasissa Hämeenlinnassa ja tekstinä: Toni Wirtaselle parkkisakot). Mediakriittisyys on sallittua.

• kiinnostunut..

Jos joku sattuu löytämään kyseisen jutun Seiskan nettisivuilta, olisi ihan mielenkiintoista lukea juttu..

• ...

noi lehdethan varittaa aina noita juttuja. saattaa olla etta tytto oli tuppautunut mukaan kertomatta ikaansa ja heti revitellaan noin. alkaa jaksako.

• Pande
        ... kirjoitti:

noi lehdethan varittaa aina noita juttuja. saattaa olla etta tytto oli tuppautunut mukaan kertomatta ikaansa ja heti revitellaan noin. alkaa jaksako.

Hehehee nyt taisi tehdä kyllä toni pahan virheen kun meni teenixiin sotkeutumaan..
        Seiskan jutut ehkä vähän ikäviä mutta ne kertoo yleensä kaiken törkyisimmätkin jutut kuten tämän!

• tepa

eiko samilla ole aika nuori gimmafrendi? olen nahnyt sen monesti liikkuvan jonkun blondin kanssa???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      172
      9883
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3249
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3011
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      62
      2748
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2125
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2083
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1953
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1566
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1316
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1276
    Aihe