Yksi asia on fakta: on olemassa yhtä monta miesmakua kuin on miehenkatselijaa. Mikä saa sinun pöksyt kastumaan?
Itselläni kyseen omainen henkilö on Tommi Korpela. Pitkä, tumma, mies, jolla on ihana ääni. Siinä on jotain sellaista, mikä saa pienen vaalean naisen sydämmen kierrähtämään pari kertaa ympäri.
komeimmat suomalaiset miesnäyttelijät ja perustelut
18
3426
Vastaukset
- Mirkka
Tyttö Sinä Olet Tähti -leffan Samuli Vauramo sävähdytti! Siinä jää jasperpääkköset ja mikkoleppilammet kakkoseksi.
Samoin Mikko Nousiaista (Levottomat, Keisarikunta) katselee mielellään. - *Elsi*
Yhdyn vahvasti aloittajan mielipiteeseen Tommi Korpelasta!
- upeaa
Carl-Kristian Rundman
- Johanna
Mä taas olen sitä mieltä,että ehdottomasti Antti Reini! Siinä vasta komea ja karismaattinen näyttelijä! pelksätä äänen kuulemisesta tulee jo pissat housuun ;)
- eräs hoopo
Johanna kirjoitti:
Mä taas olen sitä mieltä,että ehdottomasti Antti Reini! Siinä vasta komea ja karismaattinen näyttelijä! pelksätä äänen kuulemisesta tulee jo pissat housuun ;)
ja kannatan anttia. Sit pidän Joni Leponiemestä, mutta hänpä ei kauhean usein töllössä vilahtele.
- Anonyymi
Yäk
- sakkia
Koko suomalainen näyttelijäkööri on surkeeta porukkaa.Ei täältä löydy ensimmäistäkään komeeta tai lahjakasta mies(eikä nais)näyttelijää.Ei kestä katsella...
- KTTT
Ei voi olla ketään komeampaa, seksikkäämpää ja raamikkaampaa kuin Kai Lehtinen. Hänessä on todella särmää. Ja hänen naurunsa saa tosikonkin hymyilemään.
- Anki
Tiedättekö kuka oli se tumma miesnäyttelijä 7.12. TV 1:n Presidentit -sarjassa ? En nähnyt lopputekstejä.
- Annukka
Anki kirjoitti:
Tiedättekö kuka oli se tumma miesnäyttelijä 7.12. TV 1:n Presidentit -sarjassa ? En nähnyt lopputekstejä.
Tumma mies, joka esitti ulkoministeri Ramsaytä (?), oli Reidar Palmgren. Tilanne oli sikälikin mielenkiintoinen, että tämä ulkoministeri kannatti kommunismilakeja (jotka siis kielsivät kaiken kommunistien toiminnan Suomessa), kun taas näyttelijän sukulainen (en muista varmasti, olisiko ollut isoisä vai ehkä isosetä) Raoul Palmgren oli kulttuurivasemmiston johtavia hahmoja.
- Anki
Annukka kirjoitti:
Tumma mies, joka esitti ulkoministeri Ramsaytä (?), oli Reidar Palmgren. Tilanne oli sikälikin mielenkiintoinen, että tämä ulkoministeri kannatti kommunismilakeja (jotka siis kielsivät kaiken kommunistien toiminnan Suomessa), kun taas näyttelijän sukulainen (en muista varmasti, olisiko ollut isoisä vai ehkä isosetä) Raoul Palmgren oli kulttuurivasemmiston johtavia hahmoja.
ulkoministeri Procopea esittävää näyttelijää tarkoitin, kiitos!
- silvennoinen
.....
- Kivenpyörittäjän kylä
Grrrrrr!
- peikko
Kivenpyörittäjän kylä kirjoitti:
Grrrrrr!
mielestäni onpi
- naisuus
peikko kirjoitti:
mielestäni onpi
Jos katsot komeutta niin,ethän rajaa sitä vain
siihen, mitä näet paidankauluksen yläpuolella.
Minulle heteromiehenä Ake Lindman edustaa komeutta puhetta myöten kuten Hollywoodin Charlton Heston. Vieläkin Lindman elämänsä ehtoo-
puolella on kuin Tauno Suuri, joka menneistä on
voittamaton. - hipsukka
Kivenpyörittäjän kylä kirjoitti:
Grrrrrr!
Jarmo Mäkinen on mielestäni suomen komein miesnäyttelijä ja painotan sanaa Mies.
- Hassu
Teemu Lehtilä. Hurahdin häneen ihan täydellisesti tuossa lokakuun puolivälin tienoilla Salkkareita katsoessani. Aivan ihana namupala!
- komeimmat
On niitä paljon enemmänki, mutta tässä muutama:
-Reidar Palmgren
-Lari Halme
-Janne Hyytiäinen
-Eppu Salminen
-Reino Nordin
Ulkomaalaisista näyttelijöistä pakko mainita...kukas muukaan kuin Johnny Depp!
Minuun vetoaa erityisesti nämä asiat:
-loistava näyttelemisen taito
-ihailtava persoona
-oma tyyli
-ulkonäöllisiä juttuja: voimakkaat kasvojenpiirteet ja tietysti silmät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374