Siis tarvitseeko koira suolaa ja jos niin kuinka paljon?Jossain yrjölän puuro ohjeissa on suola jossain ei.
miksi mahan antaminen usein ruuaksi ei ole hyväksi?
Joku kirjoitti täällä ,että raakojen luiden antaminen aiheuttaa koirille agressiivisuutta,onko muilla kokemusta?
Koiralle suolaa?
7
1352
Vastaukset
- saku
Suolaa tarvitaan ainoastaan koiran oksennuttamiseen! Siis jos syönyt jotain, mikä pitää saada ulos. Ruuassa ei!
- mäykkyfani
raaka luu tekee koiristani aggressiivisempia, mutta kyse oli siis VAIN MINUN KOIRISTANI! Ja luulen, että raaka luu saa vain koirieni kesken voimakkaamman puolustusreaktion omaa luuta kohtaan. Myös meitä ihmisiä kohtaan ne käyttäytyvät aggressiivisemmin. Kypsien luiden kohdalla ei ole koskaan tullut murinoita poisotettaessa, mutta raakojen luiden kohdalla sai todella näyttää, kuka täällä määrää!
- Tiara*
yrjölän puuron sekaan voi laittaa hieman suolaa mukaan. itse en laita, mutta tiedän ihmisiä jotka laittavat suolaa.
suola on myös tärkeä kun koiraa täytyy oksennuttaa. Myöskin jos koiralla on ripuli, juomaveteen on laitettava hieman suolaa ja hieman sokeria. mutta nykyään apteekista saa juomaveteen laitettavia ravintojauhoja.
eli siis.. se on sinun itsesi päätettävissä laitatko yrjölän puuroon suolaa. määrä on kuitenkin niin pieni että se ei haittaa mitään, eikä siitä pahemmin ole hyötyä.- tinttu
EI MISSÄÄN NIMESSÄ koirille suolaa!!!ei edes yrjölänpuuroon..
- Nimetön
tinttu kirjoitti:
EI MISSÄÄN NIMESSÄ koirille suolaa!!!ei edes yrjölänpuuroon..
olla hakusessa..! jos luet hiemankin eläinalaa (pieneläinhoitaja, eläinlääkäri...) niin saat selville että hieman suolaa voidaan antaa koiralla.
- kisu.-,,,,,,
Nimetön kirjoitti:
olla hakusessa..! jos luet hiemankin eläinalaa (pieneläinhoitaja, eläinlääkäri...) niin saat selville että hieman suolaa voidaan antaa koiralla.
niin oot oikees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hip hop hip hop
- ()=/?
en mä ainakaan antaisi ehkä suolaa koiralle.en mä tiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115