Siis tarvitseeko koira suolaa ja jos niin kuinka paljon?Jossain yrjölän puuro ohjeissa on suola jossain ei.
miksi mahan antaminen usein ruuaksi ei ole hyväksi?
Joku kirjoitti täällä ,että raakojen luiden antaminen aiheuttaa koirille agressiivisuutta,onko muilla kokemusta?
Koiralle suolaa?
7
1429
Vastaukset
- saku
Suolaa tarvitaan ainoastaan koiran oksennuttamiseen! Siis jos syönyt jotain, mikä pitää saada ulos. Ruuassa ei!
- mäykkyfani
raaka luu tekee koiristani aggressiivisempia, mutta kyse oli siis VAIN MINUN KOIRISTANI! Ja luulen, että raaka luu saa vain koirieni kesken voimakkaamman puolustusreaktion omaa luuta kohtaan. Myös meitä ihmisiä kohtaan ne käyttäytyvät aggressiivisemmin. Kypsien luiden kohdalla ei ole koskaan tullut murinoita poisotettaessa, mutta raakojen luiden kohdalla sai todella näyttää, kuka täällä määrää!
- Tiara*
yrjölän puuron sekaan voi laittaa hieman suolaa mukaan. itse en laita, mutta tiedän ihmisiä jotka laittavat suolaa.
suola on myös tärkeä kun koiraa täytyy oksennuttaa. Myöskin jos koiralla on ripuli, juomaveteen on laitettava hieman suolaa ja hieman sokeria. mutta nykyään apteekista saa juomaveteen laitettavia ravintojauhoja.
eli siis.. se on sinun itsesi päätettävissä laitatko yrjölän puuroon suolaa. määrä on kuitenkin niin pieni että se ei haittaa mitään, eikä siitä pahemmin ole hyötyä.- tinttu
EI MISSÄÄN NIMESSÄ koirille suolaa!!!ei edes yrjölänpuuroon..
- Nimetön
tinttu kirjoitti:
EI MISSÄÄN NIMESSÄ koirille suolaa!!!ei edes yrjölänpuuroon..
olla hakusessa..! jos luet hiemankin eläinalaa (pieneläinhoitaja, eläinlääkäri...) niin saat selville että hieman suolaa voidaan antaa koiralla.
- kisu.-,,,,,,
Nimetön kirjoitti:
olla hakusessa..! jos luet hiemankin eläinalaa (pieneläinhoitaja, eläinlääkäri...) niin saat selville että hieman suolaa voidaan antaa koiralla.
niin oot oikees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hip hop hip hop
- ()=/?
en mä ainakaan antaisi ehkä suolaa koiralle.en mä tiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514523Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963218Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1062818Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis252775Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452742Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos382104Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121939En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131865Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381129