Perttu on kyllä niin sexymies. Tosi ihana. Levyraadin aikana seurasin sen ilmeitä, niin on kyllä todella hyvännäkönen mies.
On se niin....
3
172
Vastaukset
- Örg!
Jalkapohjasta saattaa olla hyvännäkönen...
Hyi, oikea karvakeisari jolla on etuhampaiden välissä hampaanlevynen kolo..
Ei mun mielestä mitenkään kummosen näkönen kaveri. Onhan Pertulla joskus joku hyvä juttu, mut ei tosiaankaan ole Antin veronen jutunkertoja ja söpöliini. Ja kavereiden järjenjuoksusta ei voi puhua samana päivänäkään..- haukutaan
hau hau hau hau
- hammas
haukkumiset voisit sinäkin jättää omaan arvoonsa, ne on nääs sellasia asioita joihin Perttu ei ole itse pystynyt vaikuttamaan :) Ymmärrätkö? Mutta haukutaan nyt tuonkin edestä sitten sitä lihavaa muijaa, joka tunkee itsensä aivan ylipieniin vaatteisiin ja yrittää niillä keinoin Antinkin hurmata. Eikä sillä ole mennyt vielä edes jakeluun että kun Anttia ei kiinnosta niin Anttia ei kiinnosta! Vois niinku oikeesti niinku pikkusen ees niinku kattoo niinku mitä päällensä pistää, kun ei niille läskeilleen mitään niinku halua tehä niinku vaikka vois, niin vois ees niinku pukeutua niinku kokoaan vastaaviin vaatteisiin, ettäs tiiätte niinku!! Mua ei oikeesti haittaa sen läskit mutta se ylipieni vaatetus...sus siunackåån kun näyttää "upeelle". Toivottavasti sitä ei huomisen jälkeen tarvitse kenenkään enää sietää siellä talossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770