Katsoin peiliin. Tuttu mummelin naama siellä.
Ystävällistä hymyä mallasin ja nostin suunpielet ylöspäin.
Kas kummaa, syntyi myös kaksi uutta hymykuoppaa, joita en ollut ennen havainut.
Päätin nostaa tästälähin suupielet ylöspäin, aina kun muistan.
Näytti tosi hyvältä.
Suupielet ylöspäin
20
1102
Vastaukset
- Hintriika
Metro on nykyisin niitä harvoja liikennevälineitä, jossa penkit ovat vastatusten ja jossa näkee ihmisten naamoja. Siellä olen monesti "huvitellut" tutkimalla kanssamatkustajien suupieliä.
Useimmat ovat kuin pystyssä olevia ämpärinsankoja, vihaisen ja happaman näköisiä. Joskus jostakin ihmisestä saattaa aistia tuoreen rakastumisen - hymy karehtii suupielissä paljastaen onnentunteen. Joillakin suu on päättäväisesti viivasuorassa.
Hymyhuulia on todella harvassa! Aina tätä tutkimustyötä tehdessäni olen koettanut nostaa omia suupieliä ylemmäksi. Tuntuu kuin mielialakin kohoaisi samalla. Kokeilkaa!- Helena04 ejk.
SITÄ on nyt sitten liikkeellä! Hymyä. Miksikäs ei, kun ja jos on hyvä mieli.
Ja kiva kuulla, että joku toinenkin tekee näitä havaintoja, metrossakin. Minäkin usein.
Mutta tänään kauppareissulta tullessani, siinä astellessa hätkähdin. Vaistomaisesti kavensin hymyäni, vaikka oli niin mukavat ajatukset mielessä. Vastaantulijathan saattavat ajatella, että olen vähän "iu-viu". - Niin tai näin, mutta hymyillään, silloin kun siltä tuntuu. :) Onhan sitten näitä erilaisiakin elämänhetkiä.
Hyvää ensimmäistä adventtisunnuntaita! Ja Hoosiannaa klo 10.00! - Hintriika
Helena04 ejk. kirjoitti:
SITÄ on nyt sitten liikkeellä! Hymyä. Miksikäs ei, kun ja jos on hyvä mieli.
Ja kiva kuulla, että joku toinenkin tekee näitä havaintoja, metrossakin. Minäkin usein.
Mutta tänään kauppareissulta tullessani, siinä astellessa hätkähdin. Vaistomaisesti kavensin hymyäni, vaikka oli niin mukavat ajatukset mielessä. Vastaantulijathan saattavat ajatella, että olen vähän "iu-viu". - Niin tai näin, mutta hymyillään, silloin kun siltä tuntuu. :) Onhan sitten näitä erilaisiakin elämänhetkiä.
Hyvää ensimmäistä adventtisunnuntaita! Ja Hoosiannaa klo 10.00!Jos Sinäkin olet metrossa tutkinut suupieliä, niin kenties me olemme vaivihkaa tehneet havaintoja toisistamme! Toivottavasti en ollut kovin nyreän näköinen juuri sillä hetkellä.
Nyt se lysti loppuu. Toivottavasti uusi ja ehompi alkaa. Mutta metron aikatauluista ei tarvitse enää välittää tuon taivaallista! Kuin lapsi laskee öitä jouluun, niin minäkin lasken, että tämä yö ja kolme muuta. Ja sitten nokka kohti pohjoista! - Helena ejk.
Hintriika kirjoitti:
Jos Sinäkin olet metrossa tutkinut suupieliä, niin kenties me olemme vaivihkaa tehneet havaintoja toisistamme! Toivottavasti en ollut kovin nyreän näköinen juuri sillä hetkellä.
Nyt se lysti loppuu. Toivottavasti uusi ja ehompi alkaa. Mutta metron aikatauluista ei tarvitse enää välittää tuon taivaallista! Kuin lapsi laskee öitä jouluun, niin minäkin lasken, että tämä yö ja kolme muuta. Ja sitten nokka kohti pohjoista!Tässä jää miettimään, että mahdanko enää sitten löytää yhtään hymynhäiväistä "tyyppiä" matkatessani, jos Sinäkin Pohjoiseen porhallat. Aika näyttää. -
Läksiäisille ajattelin anoutua, mutta toisaalta ethän Sinä täältä virtuaalimaailmasta mihinkään muutakaan. Mutta joululahjat tulet nyt sitten saamaan Pukilta meitä ennen, kun siellä ylhäällä majailet - kunhan rekeen nyt jotain edes jäisi... vilkaisin peiliin ja ihan piti tukia kuka siellä oli.
Kuinka se vain joskun oma naama on niin ankeaa.
Hymyilevä nainen on kaunis, kattia kans, rumasta minästä ei saa hymyllä kaunista, siihen tarvitaan jo kirurgin veistä.
Kyllä minä aikoinaan monta ilmettä kanssa näin, mutta peilin kautta vain, ja itse harvoin huomasivat kuinka vilkaisin aamuhappamia kasvoja, tai työpäivän rasittamia, tai muuten vain elämän murjomia.
Usein mietin mitä on ilmeen takana?
Lapset, nuoret koululaiset, heillä riitti iloisia ilmeitä kotimatkalla, aamulla heilläkin unisia, kaikkeen kyllästyneitä katseita jotka sanoivat; elämä on yhtä p..aa. Hymy oli aamulla mennyt hampaita harjatessa!!
Kyllä niitä iloisiakin ilmeitä tapaa, ja sattuukin ihan mukavia....
Pururadalla vastaan käveli nainen joka hymyili leveästi, näytti kuin hän olisi saanut vähintään miljoonavoiton. Minä tietysti sanoin "Moikka", kuten yleensä siellä lenkillä teemme, saimme aikaan juttutuokion ja hymyn syy selvisi.
Hän oli tullut mummoksi! Yhteinen hymymme olikin leveä.- Hintriika
Helena ejk. kirjoitti:
Tässä jää miettimään, että mahdanko enää sitten löytää yhtään hymynhäiväistä "tyyppiä" matkatessani, jos Sinäkin Pohjoiseen porhallat. Aika näyttää. -
Läksiäisille ajattelin anoutua, mutta toisaalta ethän Sinä täältä virtuaalimaailmasta mihinkään muutakaan. Mutta joululahjat tulet nyt sitten saamaan Pukilta meitä ennen, kun siellä ylhäällä majailet - kunhan rekeen nyt jotain edes jäisi...Minä en ole ollenkaan rohmu tavaran perään. Tyydyn vilkuttelemaan pukille, kun se painavan pulkkansa kanssa jutaa kohti etelää! Jos asukastiheyttä katsotaan, niin eipä se kasa paljon vailene alkumatkasta. Tänne Suomi-neidon helmoihin (pohjalle) on kansan enemmistö tippunut.
Minä kipuan reittä pitkin ylöspäin mutta en rikkauksia havitellen (kuten sanonta mielletään)! Uskon, että ihan luonnostaan alkavat suupíeletkin olla enemmän ylöspäin... - soilike
Silloin siellä istui kaikille hymyilevä, pikkukaupungista juuri muuttannu, nuorehko naisimmeinen.
Meni monta kuuta , ennen kuin ymmärsin miksi muut katsoivat niin oudosti.
Kohta jo toki opin, että pitää katsoa ylhäisen halveksivasti , hölmönä hymyilevää, maalta varmaankin…. - Helena04 ejk.
Hintriika kirjoitti:
Minä en ole ollenkaan rohmu tavaran perään. Tyydyn vilkuttelemaan pukille, kun se painavan pulkkansa kanssa jutaa kohti etelää! Jos asukastiheyttä katsotaan, niin eipä se kasa paljon vailene alkumatkasta. Tänne Suomi-neidon helmoihin (pohjalle) on kansan enemmistö tippunut.
Minä kipuan reittä pitkin ylöspäin mutta en rikkauksia havitellen (kuten sanonta mielletään)! Uskon, että ihan luonnostaan alkavat suupíeletkin olla enemmän ylöspäin...Sinua lukiessani näin olen kyllä ymmärtänytkin. Täältä saasteesta ja paljoudesta haluat pois. Ja reidenvartta pitkin - tietenkin.
Ja kukapa enää tavarasta...
Vaan. Pukin jotkut reet ovat kuulemma tänä vuonna täynnä laatikoita, jotka ovatkin täynnä suukkoja. Oletko ennen moista kuullutkaan? Minä en. Olkaamme siis kilttejä nyt joulunalusaikana. :)
Vilkuttelijaksiko edelleen jäisit! - Hintriika
Helena04 ejk. kirjoitti:
Sinua lukiessani näin olen kyllä ymmärtänytkin. Täältä saasteesta ja paljoudesta haluat pois. Ja reidenvartta pitkin - tietenkin.
Ja kukapa enää tavarasta...
Vaan. Pukin jotkut reet ovat kuulemma tänä vuonna täynnä laatikoita, jotka ovatkin täynnä suukkoja. Oletko ennen moista kuullutkaan? Minä en. Olkaamme siis kilttejä nyt joulunalusaikana. :)
Vilkuttelijaksiko edelleen jäisit!Siinä tapauksessa en ihan! Toivoisinpa, että pukki ohikiitäessään ehtisi edes muutaman pusun heittää minullekin!
- on myös penkkejä
joilla istutaan vastakkain. Näin kävi eräänä päivänä; olin vaihtanut bussia ja siinä vastapäätä istui maahanmuuttaja iäkäs mustaihoinen nainen. Hän tuijotti tiukasti minua silmiin ja samalla höpisi jotain, mistä en mitään selvää edes saanut. Tunsin oloni vaivautuneeksi ja se oli muutenkin epämiellyttävää ja onneksi sain jäädä sitten seuraavalla pysäkillä pois. En mielestäni ole rasisti, mutta nuo tuijottavat ihmiset eivät oikein ole mieleeni.
- Hintriika
on myös penkkejä kirjoitti:
joilla istutaan vastakkain. Näin kävi eräänä päivänä; olin vaihtanut bussia ja siinä vastapäätä istui maahanmuuttaja iäkäs mustaihoinen nainen. Hän tuijotti tiukasti minua silmiin ja samalla höpisi jotain, mistä en mitään selvää edes saanut. Tunsin oloni vaivautuneeksi ja se oli muutenkin epämiellyttävää ja onneksi sain jäädä sitten seuraavalla pysäkillä pois. En mielestäni ole rasisti, mutta nuo tuijottavat ihmiset eivät oikein ole mieleeni.
Sekin lienee jonkinlainen kulttuuriero, että suomalainen ei vapaaehtoisesti katso tuntematonta ihmistä silmiin. Enkä minäkään uskalla ketään tutkiskella kuin salaa! Hullun papereitahan siinä ruvetaan tarjoilemaan, jos suoraan tuijottaa!
- uzma-m
Katsoin peiliin vedin suupielet ylos,kas vain rypyt suun ymparilla suoristuivat,naytin nuoremmalta ja siitakos silmatkin kirkastuivat ja suu levisi aitoon hymyyn.
- saara.dma
Kun otin esiin Uzman kauneusleikkaus - viestin, ruudun alaosaan ilmestyi Professori N:n plastiikkakirurgisen sairaalan mainos yhteyslinkkeineen. Muiden viestien ohessa mainostettiin soittoääniä ym. Toistin kokeiluni ja tulos oli sama.
Tämä juttuketju on muuten tärkeä. Keep smiling! - Hintriika
saara.dma kirjoitti:
Kun otin esiin Uzman kauneusleikkaus - viestin, ruudun alaosaan ilmestyi Professori N:n plastiikkakirurgisen sairaalan mainos yhteyslinkkeineen. Muiden viestien ohessa mainostettiin soittoääniä ym. Toistin kokeiluni ja tulos oli sama.
Tämä juttuketju on muuten tärkeä. Keep smiling!Onko nykyajan tekniikka niin ovelaa, että jos otsikossa on tietty sana, niin esille putkahtaa sen alan mainos??? Muistelen törmänneeni vastaavanlaisiin ilmiöihin aikaisemminkin, mutta olen ajatellut, että se oli sattumaa. En ole kokeillut uudestaan. Olikohan lehtitilauksissa joku sama systeemi...
- jossa
Hintriika kirjoitti:
Onko nykyajan tekniikka niin ovelaa, että jos otsikossa on tietty sana, niin esille putkahtaa sen alan mainos??? Muistelen törmänneeni vastaavanlaisiin ilmiöihin aikaisemminkin, mutta olen ajatellut, että se oli sattumaa. En ole kokeillut uudestaan. Olikohan lehtitilauksissa joku sama systeemi...
kerrottiin Anun kaikki kauneusleikkaukset ja silikonit ja hiusten pidennykset tuolla systeemillä, että joka hiukseen jollain ihmeliimalla kiinnitetään 5 uutta hiusta, niin aina oli tuo Plastiikkakirurgin musta mainos isolla viestin yllä!
Anu vaan maksoi suomalaisen miehen VISA-kortilla. - uzma-m
saara.dma kirjoitti:
Tämä juttuketju on muuten tärkeä. Keep smiling!eipas mainosta minulle,olenkohan liian ruma vai kaunis,mulle ilmaantuu GSM puhelin yhteys mainos, vaan ei oo varaa ulkomaan puheluihin
- MUMMELI1
uzma-m kirjoitti:
eipas mainosta minulle,olenkohan liian ruma vai kaunis,mulle ilmaantuu GSM puhelin yhteys mainos, vaan ei oo varaa ulkomaan puheluihin
Lapsenlapseni on tehnyt minulle äitienpäivälahjaksi mielialakiven. Toisella puolella on naurava suu ,toisella apea.
Kivi on yöpöydälläni ja lapset hyvinkin käydessään seuraavat sitä..Oletko mummo herännyt ilomielellä tai nytkö olet herännyt suru mielellä. He kun ajattelevat että minä tosiaan käännän kiven joka aamu mielen mukaan.
Usein kuitenkin aamulla kun vilkaisen yöpöydälle tulee kivestä lahjan antaja mieleen ja silloin on kivi jätettävä hymysuu päälle päin.
Puolisokin joskus viisastelee,että pitääkö käydä katsomassa mikä puoli on päällä päin ,jos satun olemaan huonolla tuulella.
Hyvä lahja minulle! - Hintriika
uzma-m kirjoitti:
eipas mainosta minulle,olenkohan liian ruma vai kaunis,mulle ilmaantuu GSM puhelin yhteys mainos, vaan ei oo varaa ulkomaan puheluihin
Herra professori ilmaantuu heti edellisen viestisi "kauneusleikkaus"-sanan kutsumana, mutta sanaan "plastiikkakirurgi" ei näytä reagoivan. Panee miettimään, onko mies ollenkaan oikea plastiikkakirurgi!!!
Hintriika kirjoitti:
Herra professori ilmaantuu heti edellisen viestisi "kauneusleikkaus"-sanan kutsumana, mutta sanaan "plastiikkakirurgi" ei näytä reagoivan. Panee miettimään, onko mies ollenkaan oikea plastiikkakirurgi!!!
Omia mutruhuulia, alaspäin kääntyneitä ei ole varaa plastiikkakirurgisesti oikoa.
Olen kuullut hyvän vinkin; "nurmi nuuteroinen" oikaisee ne ilmaiseksi.
Positiiviseen elämänasenteeseen on tietenkin pyrittävä.
Outo tyyppi ja lopunajan voidellut on "teamisi", sanoo peilikuva.
- Sens-Ori
Tähän vaivaanpa suupielet ovat aina koholla - sanoi maailman pienin mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685