monet sanovat olevansa turvoksissa oksentelun jälkeen? Minä en ole huomannut sellaista? onko sellainen ylesitä, vai enkö vain huomaa sitä?
Turvoksissa? en.
3
486
Vastaukset
- turmio
Minulla on itseasiassa päinvastoin, turvotus (jos sitä on) lähtee pois mässäämis-yrjöömisen tuoksinassa. Yksi syy miksi teen sitä.. Jos lopetan, sylkirauhaseni tulehtuvat ja kehoni kerää kilokaupalla nestettä ja olo on kauhea.. Kun oksennan, kaikki on hetkessä hyvin..
- _????_
mun elimistö voi loistavasti...ei turvotusta, ei kipuja...oksentaminen mun mielestä jotenki vähentää turvotusta...maha on littee sen jälkeen...naama on kyllä niinku jollain hevosella, yks syy miks yritän lopettaa....ja toinen tietty nää hampaat...
- turvoksissa
sama täälä, osa syy että haluan lopettaa oksentamisen on että naama näyttää aivan kauheelta!! se on turvoksissa ja näyttää ihan pallolta! näyttää vaan entistä lihavammalta! pakko vaan taistella vastaan vaikka vaikeaa on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774