40-50-60 -luvun kalusteet kiinnostavat

ei löydä jos ei etsi

Etsiskelen 40-, 50- ja 60- luvulta peräisin olevia julkisten tilojen kalusteita esim. sohvat, tuolit, arkistokaapit, tasot jne... onko kenelläkään vinkkiä mistä moisia tekeleitä voisi tiedustella ja jos jollakin on myytävänä niin voipa vaikka kiinnostaakin.

Joissakin sairaaloissa on ollut ikivanhoja odotushuoneiden sohvakalusteita yms. Mistähän sellaisia voisi kysellä, jos ja/kun ne heitetään poies?

7

2174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

vanhoihin kalusteisiin erikoistuneita liikkeitä.Nimenomaan julkisen puolen mööpeleihin erikoistuneita en tiedä,mutta soita nyt alkuun vaikka POP-ANTIK ja AERO-nimisiin liikkeisiin,jos niillä olisi enemmän tietoa?

• Ark.

Ainakin ennen oli myös Helsingin kaupungilla jonkinlainen huonekaluvarasto / -työpaja, josta sai ostaa halvalla noita vanhoja konttori- ym. julkisten tilojen kalusteita. Tarkempia yhteystietoja en nyt saa käsiini, ehkä puhelinvaihde tietää.

• ei löydä jos ei etsi
        Ark. kirjoitti:

Ainakin ennen oli myös Helsingin kaupungilla jonkinlainen huonekaluvarasto / -työpaja, josta sai ostaa halvalla noita vanhoja konttori- ym. julkisten tilojen kalusteita. Tarkempia yhteystietoja en nyt saa käsiini, ehkä puhelinvaihde tietää.

Kiitos vastauksista, Pop-Antik ja Aero ovat tuttuja paikkoja, tosin hinnat eivät ole budjetin kanssa aivan linjassa. Täytyy ryhtyä metsästämään aiemmin mainittua kaupungin huonekaluvarastoa.

• sohva myytävänä

Meillä on hyväkuntoinen 40-luvulta oleva sohva. Korkea selkänojainenja sohvan selustassa napitus.

• ei löydä jos ei etsi

Voi kiinnostaa kovastikin:
        - Missä sohva asustelee tällä hetkellä?
        - Mikä on hintapyyntö?
        - Onko siitä kuvia saatavilla?

• sohva myytävänä/ voi kiinno...
        ei löydä jos ei etsi kirjoitti:

Voi kiinnostaa kovastikin:
        - Missä sohva asustelee tällä hetkellä?
        - Mikä on hintapyyntö?
        - Onko siitä kuvia saatavilla?

40-luvun Orient vanha roosa villakankaalla verhoiltu sohva. Tarpeeton. Hyväkuntoinen,kuin uusi.Korkea nappiselkänoja. Hinta pyyntö 2000euroa. Jousitus ja sisus uusittu.( meriheinä)Jos halua kuvia ja olet kiinnostunut,voin laittaa niitä sähköpostiisi. Sohvan olinpaikka Kuopio.

• Retro 1

Meiltä löytyy vuodesohva 40-50 luvulta oikeaa retroa! Päädyt ja helmaosa oletettavasti Tiik pintaista täyspuuta, pehmusteita ja pinta uusittu .Voin laittaa kuvan
      sähköpostiin jos kiinnostaa. sohva Savonlinnassa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe