Ketkä mahtaa tossa kuvassa olla... Erityisesti kiinnostaa tuon blondin henkilöllisyys... Niin ja jos sattuu olee vanha tuttu niin yhteystiedot kiinnostaa kans.
Ketkä tossa kuvassa....
8
4694
Vastaukset
- timanttimies
kuvaa
- yhteystiedoista
haaveilu
- huhh
Aika kamalia kotkia ovat :)
- Frendien ystävä
klooni tuossa keskellä.
- Pubiruusut
nehän ovat helsingin pahimmat pubiruusut!Iso todennäköisyys törmätä näihin tiskirätteihin on käydä esim. Onnelassa sunnuntaina. Siellä sirkuttavat melko varmasti jonkun SK-ravintolan baarimikon/portsarin/ravintolan siivoojan kanssa. Siitä vaan jos halpaa ja helppoa etsii.. ;) laadusta en sitten tiedä....
- Weasel
Kuule älä sä yhtään yritä iskee mun tyttöystävää...et sori vaan se blondi on jo varattu!
- Varatuko
Älkää nyt leperelkö tyhmiä noista pikkuhuorista. Minä hyvin irstaasti nussin perjantaina tuota vaaleeta Blondia. Aketiin 69 ja lopetetiin kun kaskin spermat sen pyllyyn.
- Tonttu
Varatuko kirjoitti:
Älkää nyt leperelkö tyhmiä noista pikkuhuorista. Minä hyvin irstaasti nussin perjantaina tuota vaaleeta Blondia. Aketiin 69 ja lopetetiin kun kaskin spermat sen pyllyyn.
ne siinä vaan glögin huuruissa sekstaavat...te näätte näkyjä..toiveajattelua.sitäpaitsi blondit on perseestä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187