AUTTAKAA!!!!
Mikä on amazonin pulttijako!!!!????
Amazonin pulttijako
5
2656
Vastaukset
- jussi
4 kertaa 100 en ole varma vaikka sellainen auto on ollut :)
- JH
Amazonin jako on sama kuin jenkkivehkeissä. Sopivia vanteita löytyy pilvin pimein kaikenlaisilla offseteilla ja leveyksillä. Tuumainen pulttijako se on, mutta en nyt muista oliko se sama kuin mopareissa vai gm:n tuotteissa.
- Teippi
5*108
- Amazon-70
Vastoin saamaasi informaatiota ei 4" jaolla (n. 108 mm) olevat vanteet mene Mattsoniisi. 4,5" eli 114,3 mm jako on oikea. Jako on sama kuin mm. moparin isojako. Sivutoimisena Valiantin harrastajana olen karvaasti havainnut, ettei Valtterin leveillä peltivanteilla olevia uusia nastarenkaita (pikkujako) voi käyttää Amassani.
- tomi667
Mistähän tähän Volvo Amazoniin saisi alumiinivanteita? Laittakaa vaikka joku sivu
jossa on kuvia vanteista. Mitkä on isoimmat vanteet mitkä vielä mahtuvat pyörimään amazonissa
matalaprofiili renkailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275