Joskus huomaa että pitkiä ketjuja lukiessa menee aikaa, varsinkin jos kelaa ketjua alusta loppupuolelle.
Yksinkertainen niksi on että kun ketjuun tulee pituutta ja lukee jotain viestiä vaikkapa keskivaiheilta niin sitten voi palata näppärästi takaisin siihen paikkaan missä tuo viesti oli, kun klikkaa "peruutusnappulaa" (sitä millä suttaat virheellistä tekstiä pois) niin pääset viimeksi lukemaasi viestiin.
Vihje pitkien ketjujen lukemisessa
4
453
Vastaukset
niksistä.Kokeilin ja se toimii !!!!!
- Iili
Kun esiketselee viestiä, ja huomaa virheitä tai muutoksen aiheita, niin näppäimistön peruutusnappulalla pääsee siihen alkuperäiseen ikkunaan. (Siis näppäimistön numerorivin viimeisellä näppäimellä.)
Jos käyttää sitä yläpalkin "Edellinen" tai "Back" -painiketta, niin syntyy uusi samansisältöinen "Kirjoita viesti" -ikkuna. Niitä saa sitten poistella, jos korjauksia on monta.
Minä korjaan usein esikatselun jälkeen, koska teen paljon lyötivirheitä.kiitos neuvoista,ajattelinkin että joku nopsempi keino täytyy olla.
Monta kertaa tuskaantunut olen "vieritellessäni" ylös ja alas.
Kiitos vihjeestä Joskus vuosia sitten sen kuulin, mutta sille ei silloin ollut käyttöä, joten unohtui kuin moni muukin asia. Jouduttaa paljon, kun ei tarvitse kelata takaisinketjua kirjoitusten yli ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293