Joskus huomaa että pitkiä ketjuja lukiessa menee aikaa, varsinkin jos kelaa ketjua alusta loppupuolelle.
Yksinkertainen niksi on että kun ketjuun tulee pituutta ja lukee jotain viestiä vaikkapa keskivaiheilta niin sitten voi palata näppärästi takaisin siihen paikkaan missä tuo viesti oli, kun klikkaa "peruutusnappulaa" (sitä millä suttaat virheellistä tekstiä pois) niin pääset viimeksi lukemaasi viestiin.
Vihje pitkien ketjujen lukemisessa
4
447
Vastaukset
niksistä.Kokeilin ja se toimii !!!!!
- Iili
Kun esiketselee viestiä, ja huomaa virheitä tai muutoksen aiheita, niin näppäimistön peruutusnappulalla pääsee siihen alkuperäiseen ikkunaan. (Siis näppäimistön numerorivin viimeisellä näppäimellä.)
Jos käyttää sitä yläpalkin "Edellinen" tai "Back" -painiketta, niin syntyy uusi samansisältöinen "Kirjoita viesti" -ikkuna. Niitä saa sitten poistella, jos korjauksia on monta.
Minä korjaan usein esikatselun jälkeen, koska teen paljon lyötivirheitä.kiitos neuvoista,ajattelinkin että joku nopsempi keino täytyy olla.
Monta kertaa tuskaantunut olen "vieritellessäni" ylös ja alas.
Kiitos vihjeestä Joskus vuosia sitten sen kuulin, mutta sille ei silloin ollut käyttöä, joten unohtui kuin moni muukin asia. Jouduttaa paljon, kun ei tarvitse kelata takaisinketjua kirjoitusten yli ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706