Mikä voisi olla vikana, onko pyörästä laakeri paskana, voiko laakerin vaihtaa itse, saako pyörännavan auki helposti? Auttakaa kaverit? Paljonko tulis maksaa jossain korjaamolla, ihan maltaita?
Pyöristä kuuluva jyrinä
Susanna
2
777
Vastaukset
- jartsa
Moro! Se voi maksaa 50 ekee. Laakerin saa aika edullisesti Biltemasta. Työt tulee päälle. Hyvä jos on pelkkä laakeri, silloin se on helppo juttu.
- ...............
Vaikka elämmekin tasa-arvon aikaa EI naisten tarvitse vaihtaa pyöränlaakereita. Tuohon 740malliin vaihtui etupyörän laakerit maalaiskorjaamolla alle tunnissa. Laskua ei ole vielä tullut, mutta Volvon oman hinnaston mukaan osat 71e/pyörä. Työpalkasta voi sanoa aiempien kokemusten perusteella sen, että työmies on palkkansa ansainnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976