Hmm,
miksiköhän useat entiset Corvetteharrastajat ovat vuosien saatossa vaihtaneet pysyvämmin Porscheen?
Tosinpäin taas ei tehdä eli Porschesta ei enää vaihdeta Corvetteen.
Muuten...
4
319
Vastaukset
- Orion
Corvette on vaan niin juntti auto. Porschella ajaa taas sivistyneet ihmiset. Yleisen Corvettikuski on joku ylikuntoon pumpattu poke!!!
- niinpä;
Taas yksi seikka lisää jonka edessä Tapastikos vaivihkaa hiljenee!!
:D- Tapastikos
vähän todistetta väitteelle, koska luulenpa että se on taas täysin tuulesta temmattu. Itse Porschea ajaneena en koskaan vaihtaisi Corvetteani ikinä siihen. Tiedän myös sellaisia henkilöitä jotka ovat vaihtaneet Porschensa Corvetteen, mutten yhtään sellaista joka olisi kerran Corvettea ajettuaan päätynyt ostamaan Porschea. Vähän samaa ajattelukaavaa taitaa tuo naapurin Timokin harrastaa, hänellä oli aiemmin 1.6 litrainen Volvo,mutta omien sanojensa mukaan kun sai palkankorotuksen niin tuli varaa vaihtaa se peräti 2,5 litraiseen Volvo farkkuun. Jos budjetti vaan suo, niin mitä sitä 1.1 litrasella Micralla köröttelemään vai mitä ;)
- minä
Tapastikos kirjoitti:
vähän todistetta väitteelle, koska luulenpa että se on taas täysin tuulesta temmattu. Itse Porschea ajaneena en koskaan vaihtaisi Corvetteani ikinä siihen. Tiedän myös sellaisia henkilöitä jotka ovat vaihtaneet Porschensa Corvetteen, mutten yhtään sellaista joka olisi kerran Corvettea ajettuaan päätynyt ostamaan Porschea. Vähän samaa ajattelukaavaa taitaa tuo naapurin Timokin harrastaa, hänellä oli aiemmin 1.6 litrainen Volvo,mutta omien sanojensa mukaan kun sai palkankorotuksen niin tuli varaa vaihtaa se peräti 2,5 litraiseen Volvo farkkuun. Jos budjetti vaan suo, niin mitä sitä 1.1 litrasella Micralla köröttelemään vai mitä ;)
Jos budjetti vaan suo, niin mitä sitä köröttelemään jollain muovista valmistetulla ja 60-vuotta vanhaa tekniikkaa sisältävällä Corvetella, kun voi ajaa kunnon urheiluautolla, esim. Porschella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818