Leffassa on muistaakseni pariskunta ketkä ajaa autolla johonki kylään missä on kauhee lauma zombeja tai vastaavia. Sitten kun ne ajaa karkuun eri suuntaan niin ne joutuu uudestaan siihen samaan kylään! Ja jossain vaiheessa kun ne ajo niin niitten edessä pyöräili joku pikkutyttö ja kun ne pääsi lähemmäs se oli kamalan näkönen.. Mikä on leffan nimi?
mikä leffa?
4
467
Vastaukset
Voisi olla John Carpenterin In The Mouth of Madness.
http://www.imdb.com/title/tt0113409/- nimimerkki
oisko toi? oliks siinä tollanen kohta? mulla tuli mieleen et se ois voinu olla joku maissilapsista mut toi näyttää jotenkin tutulta ku katoin trailerin...
nimimerkki kirjoitti:
oisko toi? oliks siinä tollanen kohta? mulla tuli mieleen et se ois voinu olla joku maissilapsista mut toi näyttää jotenkin tutulta ku katoin trailerin...
En muistaisi tuollaista polkupyöräilykohtaa Maissilapsista. Sen sijaan In the Mouth of Madness kertoo kirjailijasta ja hänen kustannustoimittajastaan, jotka ajavat 'mielikuvitukselliseen' kaupunkiin jossain ei-ajassa. Jossain matkan varrella, pimeässä pyöräilee joku jollain Joponkaltaisella pyörällä joko tyttö tai sellainen jotenkin epämuodostunut poika. Ja heidän yrittäessään paeta kaupungista, he päätyvät aina samaan kohtaan, väkilauman ympäröimäksi. Eivät olleet muistaakseni zombieita, jotenkin muuten verenhimoisia kylläkin.
- nimimerkki
morpheuz kirjoitti:
En muistaisi tuollaista polkupyöräilykohtaa Maissilapsista. Sen sijaan In the Mouth of Madness kertoo kirjailijasta ja hänen kustannustoimittajastaan, jotka ajavat 'mielikuvitukselliseen' kaupunkiin jossain ei-ajassa. Jossain matkan varrella, pimeässä pyöräilee joku jollain Joponkaltaisella pyörällä joko tyttö tai sellainen jotenkin epämuodostunut poika. Ja heidän yrittäessään paeta kaupungista, he päätyvät aina samaan kohtaan, väkilauman ympäröimäksi. Eivät olleet muistaakseni zombieita, jotenkin muuten verenhimoisia kylläkin.
Se se on! Just tota leffaa mä hain! kiitos :)
Muistan kans et siel oli jotenkin väkivaltainen iso ihmislauma siel kaupungissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514