Kutsua Pressanlinnaan niin kuin minäkin.?
Jäitkö Sinäkin ilman
7
509
Vastaukset
- u.k.k.o
En ymmärrä, miksen päässyt tänäkään vuonna sinne, vaikka niin olin asiasta varma. On se kumma, miten ne niitä ihmisiä sinne valkkaa summamutikassa.
Parhaamme mekin Suhina Lempin kanssa Essolla yritimme, että olisimme tulleet kutsutuiksi linnan karkeloihin, mutta eipä sitä kutsua kuitenkaan ole kuulunut. Vaikka paikkakunnan sanomalehti noteerasikin Esson hurjat pikkujoulut, niin siitäkään huolimatta Tarjan "kykyjenetsijät" eivät älynneet kutsua Esson parhaita juhlijoita mukaan valtakunnan ykkösbileisiin.
Lempiä tämä käsittämätön ylenkatsominen otti hieman pannuun, mutta minä otin asian huomattavasti rauhallisemmin. Voimmehan me Lempin kanssa pitää vastaavat juhlat Essollakin. Lempi laittaa vain päähänsä punaisen peruukin, ja minä voin esittää yhden illan Penttiä. Kun sitten nappailemme riittävästi erikoista booliamme, niin tunnelma on varmasti yhtä hyvä kuin Tarjan pippaloissa.- Nakki
Kun oesitta muistanu Tarjoo jollai karvasella lahjalla,
joka oes ollu Lempin kanssa yhessä virkkuukoukulla virkattu.
Vaekkapa pannun myssy.
- keskiyonkehraaja
Jos sellasen kutsin olis saanut..
Olispa se kuulostanut siinä esittelyssä kivalta että tässä tulee Työtön Se ja Se:)) - Pirre*
jäin..ja taas.:/
mut ei haittaa..ei mulla olis ollu sinne kolttuakaa...;)
- tänäkään
vuonna, vaikka joka vuosi odotan, että ihme tapahtuisi. Hyvä niin, kun minullakin tuli justiin vaatekomero inventoitua.
Ei jäänyt kuin työvaatteet ja verkkareita ja ne
ei kai sovellu oikein linnanjuhlille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1047324
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163496Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333422Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411465Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?501298