Björgen

huhhuh.....

9

4163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt...........

Sehän on mieheksi ihimeenki näppärä (0;=

• lue ja tiedä

kuvan todenperäisyyttä suomalaisen iltapäivälehden haastattelussa vaan oli sanonut hankkineensa noi lihakset kovassa työssä maatilalla.

Lue tämänpäivän lehti äläkä täällä esiinny viisasta Martin puollustajaa.

• lue ja tiedä kirjoitti:

kuvan todenperäisyyttä suomalaisen iltapäivälehden haastattelussa vaan oli sanonut hankkineensa noi lihakset kovassa työssä maatilalla.

Lue tämänpäivän lehti äläkä täällä esiinny viisasta Martin puollustajaa.

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1089786-GOGJ4SB9.jpg
        Tämä kuva on aito. Ja jos et tiennyt niin tämmöset on lihakset hiihtäjällä oltava.
        Ja luuletko että ne olis sen manipuloidun kuvan näyttäneet Maritille? Sehän olis haastanut oikeuteen koko lehden. Ja voihan se tehdä sen vieläkin. Toivon että tekeekin.

Ja sitä paitsi, minä näin Maritin viikonlopun aikana kisoissa niin monta kertaa ja ihan läheltäkin, ettenköhän minä tiedä miltä se näyttää.

• hiihtäjä
        Zip1 kirjoitti:

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1089786-GOGJ4SB9.jpg
        Tämä kuva on aito. Ja jos et tiennyt niin tämmöset on lihakset hiihtäjällä oltava.
        Ja luuletko että ne olis sen manipuloidun kuvan näyttäneet Maritille? Sehän olis haastanut oikeuteen koko lehden. Ja voihan se tehdä sen vieläkin. Toivon että tekeekin.

Ja sitä paitsi, minä näin Maritin viikonlopun aikana kisoissa niin monta kertaa ja ihan läheltäkin, ettenköhän minä tiedä miltä se näyttää.

Enpä usko että hiihtourheilu(=kestävyyslaji) tarvitsee moista lihasmassaa.

• Aito on

Viime vuonna MM-kisojen jälkeenhän tuo kuva ilmestyi. Paljon keskustelua herätti jo silloin.. Kukaan ei ole kyllä väittänyt sitä väärennökseksi.. ei Björgen itse, ei norjalaiset..

Voima se on mikä jyllää - kestävyysurheilussakin!

• ei tuo kuva ole aito.
        Aito on kirjoitti:

Viime vuonna MM-kisojen jälkeenhän tuo kuva ilmestyi. Paljon keskustelua herätti jo silloin.. Kukaan ei ole kyllä väittänyt sitä väärennökseksi.. ei Björgen itse, ei norjalaiset..

Voima se on mikä jyllää - kestävyysurheilussakin!

Pienimulkkusten puheita nuo ovat. Säälittävää, tällä palstalla esiintyy,muka urheilijoita.

• Aito on
        ei tuo kuva ole aito. kirjoitti:

Pienimulkkusten puheita nuo ovat. Säälittävää, tällä palstalla esiintyy,muka urheilijoita.

Kuva löytyy edelleen NRK:oon sivuilta. Siellä on myös ihan tuoretta tietoa tästä asiasta. Ota asioista selvää ennenkuin alat muita solvaamaan!

http://www.nrk.no/sport/vintersport/langrenn/5269395.html

ps. en muuten omista Bemaria.. ja urheilija olen.

• muitakin
        Aito on kirjoitti:

Kuva löytyy edelleen NRK:oon sivuilta. Siellä on myös ihan tuoretta tietoa tästä asiasta. Ota asioista selvää ennenkuin alat muita solvaamaan!

http://www.nrk.no/sport/vintersport/langrenn/5269395.html

ps. en muuten omista Bemaria.. ja urheilija olen.

Niin onhan näitä hieman "luonnostaan" maskuliinisen vartalon omaavia naisurheilijoita muitakin.. Muistamme Jarmon, Markun ja nyt sitten tämän Martin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5097
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      32
      2771
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      241
      1321
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      945
    Aihe