on tuossa keskusteluissa ollut suosikki u2- levy ja -biisi, joten ajattelin tuota visuaalista puolta tuoda keskusteluun, eli mitkä ovat fanien suosikki musavideoita.
Omana suosikkina mainitsen Lemonin. Hauska, koskettava sekä äärinmäisen tyylikäs. Anton Gorbjinin One on myös toinen ehdoton helmi sekä oikeastaan jokainen Pop-levyn tiimoilta julkaistu musavideo. Täytyy vielä mainita, että Uukkareiden viimeisin musavideo vei jalat alta, mutta saa nähdä kuinka tehosteiden varaan rakennettu video kestää ajan hampaan nakerrusta.
Listoja on kiva tehdä, joten tässä oma top 10;
1. Lemon
2. One (Anton Gorbjin)
3. Original Of The Species
4. Until The End Of The World (ei se live-pätkä, vaan Wim Wendersin ohjaama synkistely)
5. All I Want Is You
6. If God Will Send His Angels
7. Last Night On Earth
8. Please
9. The Ground Beneath Her Feet
10. Numb
Huomasin muuten listaa tehdessä, että moni todella hieno video jäi ulkopuolelle...
suosikki U2 musa video
8
718
Vastaukset
- Bill Mullen
paras video on tietty ikivnha I will follow!
- mr. exit
Discotheque
Where the str. have no name
Please
Pride(in the name of love)
the Fly
One
Even better than a real thing
Beautiful day
Batman tunnari(thrill me....)
new year's day
- heh
pakko pistää "Numb", koska Edgen pokka pitää loistavasti. Kuvattu dogmatyylillä, onkohan ihan eka otto vai onkohan mennyt koko päivä..
- pathetic
oli niillä useampikin otto, mutta pokka ei kuulemma pettänyt yhdessäkään. valintakriteeri otokselle oli joku muu.
Pointseja videolle myös kohdasta jossa ruudussa ei näytetä yhtään mitään. milloin muulloin olette katselleet mtv videossa mustaa ruutua?
- paul
Sometimes you can't make it on your own on kans ihan makee. Se alku varsinkin...
- U2heart
New Year's Day. Sitten sen jälkeen Where the streets have no name (viinakaupan katolla kuvattu) ja One. Love is blindness on myös asiaa.
- N-28
Täällä taas...!
Hiukka vaikeeta pistää U2:n musavideoita järjestykseen - se kun riippuu niin siitä, että miltä kantilta ajattelee... Mä arvostelen lähinnä fiiliksen pohjalta, siltä kantilta, että mitä videoita mä haluan nähdä aina kun mahdollista. Eli en todellakaan minkään erityisen soundin tai videon laadun perusteella....
"Two Hearts Beat As One", "Gloria", "New Years Day", mitä niitä nyt on... "All Because Of You", "Kite", "Stuck In A Moment"... "Helter Skelter", "Angel Of Harlem", "The Unforgettable Fire", "Christmas (Baby please come home)" ja "Sweetest Thing"... Oliskohan ne mieluisimmat suurinpiirtein siinä! Toki ihan sujuvasti menee ne kymmenet muutkin videot....... ;)
En nyt just muista mitä kaikkia videoita sitä onkaan, kun on tässä vierähtänyt muutama kuukausi niin, etten ole nähnyt ensimmäistäkään - paitsi uusimmat TV:stä...- u2heart
No morjesta taas :)
Tuo New Year's Day sopii kyllä teemaltaan suomalaiseen talviaikaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579