Nyt on tilanne se että vaunut hajos ja tarviis uudet. En nyt sit tiie et kantsisko ostaa ihan yhdistelmävaunut vai rattaat(tytsi 7kk). Ongelma täs nyt on se budjetti, eli edulliset on oltava.
Käytettyjä en enää aio ostaa, menee hermo nyt ihan totaalisesti kun nää on jo toiset vaunut mitkä hajos. Eli jos olis ollu fiksu nii olis ostanu alunperin jo uutena.
Onkos kellään minkälaista kokemusta carena ride ja carena sprint merkeistä? en oo varma muistanko oikein nuo nimet, mut hobby hallissa ne on ainakin myynnissä. Onko ihan paskoja? Sieltä sais osamaksulla...
Jos tulee mieleen muita hyviä ja edullisia merkkejä niin ´KERTOKAA IHMEESSÄ!
Kiitos jo etukäteen palstalaiset! :)
Ainiin... olis hyvä jos lumikelilläkin pääsis eteenpäin!
Rattaat (hobbyhall ? )
3
1412
Vastaukset
- titte
Minä ostaisin kuomurattaat. Sellaiset, josta selkänojan saa täysin vaakasuoraan. Tällöin menee myös mahdolliselle pikkukakkoselle vastasyntyneestä asti kantokassin kanssa. Kuomurattaista saa lämpöpussilla ihan lämpimät ja suojaisat menopelit, jos tyttösi ei enää viihdy makuultaan/mahdu koppaan. Kuomurattaat ovat myös yleensä kevyemmät kuin yhdistelmät. Hinnasta ei ole tietoa, mutta halvemmat ovat kuin yhdistelmät. Varsinkin jos et tällä hetkellä tarvitse koppaa/kantokassia.
Noista hobby hallin vaunuista minulla ei ole kokemusta. Voithan tilata ja pistää bumerangina takaisin, jos ne ei miellytä. - heelukki
meillä on hobbyhallista ostetut rattaat ja ovat todella hyvät!!
- nuottiavain
Mahtuuko auton takakonttiin hyvin? Onko helppo kasata ja purkaa? Miten talvikelissä pelaa, onko hyvät pyörät? Muistatko kuinka pitkä takuu? No se kyllä löytyy varmaan sieltä hobbyhallin sivulta.. Onko ollut mitään vikoja tai epäkäytännöllisiä ominaisuuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241