Jyrkin "laulutyyli" on jotain hulluinta, mitä olen koskaan kuullut musiikiksi kutsuttavan. Siis kuunnelkaapa joskun sitä sen teko Englantia.
Näyttääkin ihan joltain vanhalta mummolta!
Jyrkin "laulutyyli"
13
2356
Vastaukset
- uppoo vain...
mun pikkusiskoon
- köyhän miehen
Peter Steele
- selvkontrol
ei o mun mummoni.
- corb
Jyrkillä on aivan uskomaton lauluääni!Se on erinlainen kuin muilla artisteilla...Omaperäinen ja sopii hänelle loistavasti!
- ihmissusi69
ja sää voit pitää sen sun pääs kii. ja ihan tiedoks se ei oo mikään mummo
- sopii
corb kirjoitti:
Jyrkillä on aivan uskomaton lauluääni!Se on erinlainen kuin muilla artisteilla...Omaperäinen ja sopii hänelle loistavasti!
ja se on maailman paras lauluääni!!!!!!!!!!!!!ainakin mitä mää olen kuullut ja tuskin parempaa tulee!!
- sinäkin
vi**uun!
- minä..
aivan mahtava ääni!!! :D
- Attention
No oliko tuo sinun asiasi nyt sen arvoinen että sinun piti oikein tulla tänne ilmoittamaan mielipiteesi ja aloittaa uusi keskustelu sitä varten??
Jos et The 69Eyes:ta tykkää, niin älä sitten kuuntele! Ja jättäkää nämä eri bändien palstat faneille ja pysykää asiassa, eli musiikissa!
Antaa Jyrkin laulaa just niinkun se itse haluaa, mielestäni Jyrkin ääni kuulostaa mielettömän hyvältä ja tyyli on just Jyrkille sopiva.
Mun mummo on tyylikäs, mutta sen style on kaukana siitä minkälainen Jyrki69:llä on.
Hyvää joulunodotusta kaikille! - jippii!
Jyrkin laulu ääni on mielettömän hyvä!!!! Siinä ei oo mitään haukkumista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- teinix pissix
pissix
- Joan
ihan vapaasti kannattaa verrata niitä alkupään levyjä näihin hieman tuoreempiin, niin voi huomata, että kyllä se lauluääni on muuttunut. Ja keinotekoiselta tuo matala mörinä kieltämättä kuulostaa!
Ja totta, Peter Steeleltä, tosin vain sillä erolla että luultavasti Steelellä on oikeasti matala ääni ja Jyrkillä ei.
Mutta silti, tykkään kyllä kuusysien musiikista, mutta ei se estä minua suhtautumasta kriittisesti bändiin. Ei fanittaminen tarkoita sitä että pitäisi tykätä kaikesta ja ummistaa silmät tosiasioilta.
- RockVampire
ei oo suomessa eikä missään muuallakaan yhtä hyvää laulajaa! mut se on kuitenkin mun mielipide koska en jaksa riidellä...:\ja se ei MUN MIELESTÄ näytä vanhalta mummolta.ja ei millään pahalla mut Jyrki laulaa joissakin lauluissa joissakin kohdissa ranskaks et siks se ehkä sun mielestä kuulostaa teko englannilta...ja musta Jyrki nayttää ihanalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019