Jyrkin "laulutyyli"

Hohhoijaa!

Jyrkin "laulutyyli" on jotain hulluinta, mitä olen koskaan kuullut musiikiksi kutsuttavan. Siis kuunnelkaapa joskun sitä sen teko Englantia.
Näyttääkin ihan joltain vanhalta mummolta!

13

2404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uppoo vain...

mun pikkusiskoon

• köyhän miehen

Peter Steele

• selvkontrol

ei o mun mummoni.

• corb

Jyrkillä on aivan uskomaton lauluääni!Se on erinlainen kuin muilla artisteilla...Omaperäinen ja sopii hänelle loistavasti!

• ihmissusi69

ja sää voit pitää sen sun pääs kii. ja ihan tiedoks se ei oo mikään mummo

• sopii
        corb kirjoitti:

Jyrkillä on aivan uskomaton lauluääni!Se on erinlainen kuin muilla artisteilla...Omaperäinen ja sopii hänelle loistavasti!

ja se on maailman paras lauluääni!!!!!!!!!!!!!ainakin mitä mää olen kuullut ja tuskin parempaa tulee!!

• sinäkin

vi**uun!

• minä..

aivan mahtava ääni!!! :D

• Attention

No oliko tuo sinun asiasi nyt sen arvoinen että sinun piti oikein tulla tänne ilmoittamaan mielipiteesi ja aloittaa uusi keskustelu sitä varten??

Jos et The 69Eyes:ta tykkää, niin älä sitten kuuntele! Ja jättäkää nämä eri bändien palstat faneille ja pysykää asiassa, eli musiikissa!

Antaa Jyrkin laulaa just niinkun se itse haluaa, mielestäni Jyrkin ääni kuulostaa mielettömän hyvältä ja tyyli on just Jyrkille sopiva.

Mun mummo on tyylikäs, mutta sen style on kaukana siitä minkälainen Jyrki69:llä on.

Hyvää joulunodotusta kaikille!

• jippii!

Jyrkin laulu ääni on mielettömän hyvä!!!! Siinä ei oo mitään haukkumista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• teinix pissix

pissix

• Joan

ihan vapaasti kannattaa verrata niitä alkupään levyjä näihin hieman tuoreempiin, niin voi huomata, että kyllä se lauluääni on muuttunut. Ja keinotekoiselta tuo matala mörinä kieltämättä kuulostaa!

Ja totta, Peter Steeleltä, tosin vain sillä erolla että luultavasti Steelellä on oikeasti matala ääni ja Jyrkillä ei.

Mutta silti, tykkään kyllä kuusysien musiikista, mutta ei se estä minua suhtautumasta kriittisesti bändiin. Ei fanittaminen tarkoita sitä että pitäisi tykätä kaikesta ja ummistaa silmät tosiasioilta.

• RockVampire

ei oo suomessa eikä missään muuallakaan yhtä hyvää laulajaa! mut se on kuitenkin mun mielipide koska en jaksa riidellä...:\ja se ei MUN MIELESTÄ näytä vanhalta mummolta.ja ei millään pahalla mut Jyrki laulaa joissakin lauluissa joissakin kohdissa ranskaks et siks se ehkä sun mielestä kuulostaa teko englannilta...ja musta Jyrki nayttää ihanalta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6257
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4635
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3919
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      69
      3021
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59