Miten voi saada kolmoset ja neloset?? Mä oon saanut kyllä kaksoset..
Niin, siihenhän on kai koodi? Kiitos ja voitteko sit sanoa miten se pitää laittaa ym. miten se sit vaikuttaa..:D
Kolmoset, neloset
7
1055
Vastaukset
- Namipala
Se on joku hack, mikä pitää ladata netistä. Sivua en muista, sori.
Itte haluisin saada sen teiniraskaushackin. Ja kans ton! Mutta voivat sekottaa jotenkin peliä[?]- the-piste
Ite olin lataamassa 95% teini hackia kun lopetin.Ajattelin että se sekoittaa konetta.
- Charlotte.
the-piste kirjoitti:
Ite olin lataamassa 95% teini hackia kun lopetin.Ajattelin että se sekoittaa konetta.
Ei se sitä mitenkään sekota. Ô_o Itselläni toimii todella hyvin. Se on vaan sellanen lisäsysteemi pelissä, teinit pystyy pelehtimään ja yrittään lasta ja saada kaksoset ja hoivata niitä jne. Anti mennä vaan, ja jos näyttää ettei tykkää että se on pelissä/se jotenkin 'sotkee' niin sen voi aina poistaa sieltä downloads -kansiosta. Mulla kuitenkin toimii tosi hyvin. :P http://www.insimenator.net/ sieltä vaan lataamaan.
- Oikea koodittelija
Koitappa hakua niin löydät keskusteluja, joissa on kyselty osoitetta mistä hackin löytää. Kyselin sitä alkusyksystä ja joku ystävällinen ihminen laittoi vastaukseen suoran linkin, josta se sai ladata. Toimii loistavasti.
- Namipala
Toi sun viestis on TODELLA tarpeeton "Oikea koodittelija" !! Ei tarvii kommentoida joka ikistä juttua.. Et säkään varmaan haluais puolta päivää täällä kattoo jokaista Neloset&Kolmoset- viestiä? Vai?! Kaikki vois pitää suunsa kiinni, jos asia on tollanen!!
- Oikea koodittelija
Namipala kirjoitti:
Toi sun viestis on TODELLA tarpeeton "Oikea koodittelija" !! Ei tarvii kommentoida joka ikistä juttua.. Et säkään varmaan haluais puolta päivää täällä kattoo jokaista Neloset&Kolmoset- viestiä? Vai?! Kaikki vois pitää suunsa kiinni, jos asia on tollanen!!
Mitäs itse kommentoit, kun asias ei liittynyt edes kysyttyyn aiheeseen. Arvaa montako kertaa olen itese jotain kysynyt ja saanut vastauksen: KÄYTÄ HAKUA!!!!!!!!!
Olen sitten lopulta joutunut useimpiin kysymyksiini etsimäänkin vastauksen haulla. Miksi siis auttaisin muita sen paremmin kun minuakaan on autettu?! - No, koska..
Oikea koodittelija kirjoitti:
Mitäs itse kommentoit, kun asias ei liittynyt edes kysyttyyn aiheeseen. Arvaa montako kertaa olen itese jotain kysynyt ja saanut vastauksen: KÄYTÄ HAKUA!!!!!!!!!
Olen sitten lopulta joutunut useimpiin kysymyksiini etsimäänkin vastauksen haulla. Miksi siis auttaisin muita sen paremmin kun minuakaan on autettu?!..olisit ystävällinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085