kuinka sinua taas katselin "salaa"?
Voi kuinka olisin halunnut tulla viereesi ja halata.
Olisin halunnut kuunnella ihanaa ääntäsi.
Olisin halunnut......
Huomasitko
9
2068
Vastaukset
- ...tottakai....
.... minäkin olisin halunnut....
- sitten
et vilkaissutkaan minuun?
Luulen että et ole edes kiinnostunut????? - oikeasti
sitten kirjoitti:
et vilkaissutkaan minuun?
Luulen että et ole edes kiinnostunut?????... pelkät katseet eivät enää tyydytä hellyyden näkääni sinua kohtaan...
- sinä
oikeasti kirjoitti:
... pelkät katseet eivät enää tyydytä hellyyden näkääni sinua kohtaan...
sitten et näytä kiinnostustasi selvemmin ja miksi et tee mitään asian etenemisen kannalta?
Kysyn vaan......?
Sinä tiedät tai luulen sinun jo tajunneen aikoja sitten että olen hakeutunut sinun lähellesi ihan vain tästä syystä ja odottanut että tekisit jotain tai edes antaisit selvempiä merkkejä kiinnostuksesta. - ohikiitävää
sinä kirjoitti:
sitten et näytä kiinnostustasi selvemmin ja miksi et tee mitään asian etenemisen kannalta?
Kysyn vaan......?
Sinä tiedät tai luulen sinun jo tajunneen aikoja sitten että olen hakeutunut sinun lähellesi ihan vain tästä syystä ja odottanut että tekisit jotain tai edes antaisit selvempiä merkkejä kiinnostuksesta.taisin antaa kyllä ihan selviä merkkejä jo viimeksi. Tule ja ota mut!
- pitää
ohikiitävää kirjoitti:
taisin antaa kyllä ihan selviä merkkejä jo viimeksi. Tule ja ota mut!
nyt valitettavasti todeta että en kyllä huomannut mitään merkkejä. Millaisia merkkejä annoit????
- on paljon
ihmisiä samassa tilanteessa.Kumpa se olisit juuri sinä joka minua kaipailee...
- kännykät on keksitty
miksi tuota turhaan kaipailemaan
äkkiäkös tuota nykyaikana saat numeron tietoosi
ja soittaa pirautat tai laitat tekstarin. - tänään
juuri, ettei kukaan minua ajattele, mutta kummasti vain oikea korvani soi ja se olitkin sinä/hän joka minua ajatteli.
Kumpa tämä olisikin totta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318