Konttorin väki kokoontuu parhaimmissaan juomaan työnantajan kustantamaa alkoholia ja nauttimaan pöydän antimista. Kaikki ovat laittautuneet "parhaimpiinsa". Tunnelma kohoaa ja hauskat tempaukset seuraavat toisiaan. Ehkäpä tarjolla on myös enemmän tai vähemmän harjoiteltua ohjelmaakin. Musiikkki soi ja tanssi kutsuu. Illan edetessä kaipaavat vartalot painautuvat toisiinsa. Lihan kiihko ylittää kontrollin ja toisiinsa kietoutuneet parit yhtyvät antaumuksella eri puolilla pääkonttoria. Taivas repeää ja Galaksit räjähtävät !
Pikkujoulun taikaa
petteri p.
1
789
Vastaukset
- tonttuilija
Amerikkalaissotilaat kiduttavat irakilaisia syöttämällä sianlihaa,
juottamalla viinaa ja pakottamalla seksuaaliseen aktiin. Meillä sitä
samaa kutsutaan pikkujouluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026943
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354075- 703199
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217