Kuinka kauan?

Flamed92

Kuinka kauan uskotte että Rammstein jatkaa uraansa?Vastauksia nopeasti

13

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martsa

      Vaikee sanoo, tai siis ku ne on jo sen verran "iäkkäitä" ja ku kattoo jotai näit uusia esiityksiä ni on se esiintymine vähä sellast väsynyttä, kaavamaista ja meiningillä, että "no mennään nyt sitten tonne laval"...Mutta itse kysymykseen: Toivon parasta, pelkään pahinta. Se olkoon vastaukseni.

      • Taival

        Tuo "kaavamaisuus" nyt johtunee siitä, että se on Rammsteinin tyyli ollut alkuajoista saakka ja toisekseen, kun lavalla on sellainen määrä pommeja, tulta ja muita härpäkkeitä, niin ei siellä voi alkaa kirmailla miten sattuu... Lähtee henki.
        Eikä heput nyt niin vanhoja ole.

        Haastattelujen perusteella bändillä on tällä hetkellä asiat paljon paremmin kuin esim. Sehnsuchtia tai Mutteria tehdessä, joten luulen, ettei ura vielä ole läheskään ohi.


      • martsa
        Taival kirjoitti:

        Tuo "kaavamaisuus" nyt johtunee siitä, että se on Rammsteinin tyyli ollut alkuajoista saakka ja toisekseen, kun lavalla on sellainen määrä pommeja, tulta ja muita härpäkkeitä, niin ei siellä voi alkaa kirmailla miten sattuu... Lähtee henki.
        Eikä heput nyt niin vanhoja ole.

        Haastattelujen perusteella bändillä on tällä hetkellä asiat paljon paremmin kuin esim. Sehnsuchtia tai Mutteria tehdessä, joten luulen, ettei ura vielä ole läheskään ohi.

        En mä sitä tarkottanukkaan et ne jotai sairaan vanhoi olis...Mut luulis et kyllä jo kaikki kiertäminen poissa perheittensä luota rasittaa, oli asiat kuinka hyvin tahansa. ja en mä sitä tarkotakkaa et niitten pitäis siel "kirmata", mut ei se esiintyminen ole enää sellast sponttaani just siks et kaikki on niin tarkkaan harkittuu. Se on jollain tavalla sääli.


      • Taival
        martsa kirjoitti:

        En mä sitä tarkottanukkaan et ne jotai sairaan vanhoi olis...Mut luulis et kyllä jo kaikki kiertäminen poissa perheittensä luota rasittaa, oli asiat kuinka hyvin tahansa. ja en mä sitä tarkotakkaa et niitten pitäis siel "kirmata", mut ei se esiintyminen ole enää sellast sponttaani just siks et kaikki on niin tarkkaan harkittuu. Se on jollain tavalla sääli.

        Sitähän mä nyt justiinsa tarkotin, että sen on oltava tarkkaan harkittua, ettei lähde henki.

        Mieti nyt vähän, mikä määrä Rammsteinilla on niitä pommeja, sun muuta.

        Perkele.


      • martsa
        Taival kirjoitti:

        Sitähän mä nyt justiinsa tarkotin, että sen on oltava tarkkaan harkittua, ettei lähde henki.

        Mieti nyt vähän, mikä määrä Rammsteinilla on niitä pommeja, sun muuta.

        Perkele.

        No vittu turha tässä on nyt kimmastua!


      • Tillemann
        Taival kirjoitti:

        Tuo "kaavamaisuus" nyt johtunee siitä, että se on Rammsteinin tyyli ollut alkuajoista saakka ja toisekseen, kun lavalla on sellainen määrä pommeja, tulta ja muita härpäkkeitä, niin ei siellä voi alkaa kirmailla miten sattuu... Lähtee henki.
        Eikä heput nyt niin vanhoja ole.

        Haastattelujen perusteella bändillä on tällä hetkellä asiat paljon paremmin kuin esim. Sehnsuchtia tai Mutteria tehdessä, joten luulen, ettei ura vielä ole läheskään ohi.

        Te murehditte nyt turhaan tota "kaavamaisuutta". Nää on viisaita poikia! Toi ilmenemä on vain sitä, että suosion lisääntymisen myötä on kuunteleva porukka laajentunut sekä iällisesti että kultturellisti ja pojat ei halua töhriä hyvää sukseeta mahdollisella ylilyönnillä performansissa. Lisäksi kaikesta on nähtävissä, että ne keskittyy yhä vahvemmin siihen oleelliseen eli ite musiikkiin ja sen laadun ylläpitämiseen ja sehän täs on se pääasia. Tota vois periaatteessa pitää vain kehittymisenä ja muuntumisena. Musiikin nykyinen suosio korostaa sen oleellista merkitystä.


    • light.moon

      Ei kai sitään kukaan muu tiedä kuin he itse,mutta toivottavasti jatkavat vielä pitkään!!
      Eiväthän he nyt niin vanhoja ole etteivät jaksaisi.

      • Wankel

        ja ne on about 20 vuotta vanhempia kuin Rammsteinin tyypit.


      • paskaa jo
        Wankel kirjoitti:

        ja ne on about 20 vuotta vanhempia kuin Rammsteinin tyypit.

        35 vuotta, joten toivotaan, ettei Rammstein jatka niin kauan - ainakaan samalla reseptillä;)


      • Attention
        paskaa jo kirjoitti:

        35 vuotta, joten toivotaan, ettei Rammstein jatka niin kauan - ainakaan samalla reseptillä;)

        No tuskin ne Rammsteinin tyypit nyt ihan samalla reseptillä kokkaa koko uraansa, onhan se jo nähny jos verrataan levyjä keskenään. Esim. Rosenrot ja Herzeleid ovat jo niin erilaisia albumeja mutta jokatapauksessa ainakin fanit tykkäävät.

        Minä uskon että Rammstein jatkaa vielä aika kauan uraansa. Paha mennä sanomaan kauanko mutta toivottavasti vielä tosi kauan :)


      • martsa
        Wankel kirjoitti:

        ja ne on about 20 vuotta vanhempia kuin Rammsteinin tyypit.

        Till sanoi juuri ilmestyneessä playboy haastattelussa etteivät aio jatkaa yhtä kauan kuin Rollarit...

        Will Rammstein still perform - like the Stones - at the age of 60?

        Till:
        I think we will stop sooner. If it was up to me with a concert at the Berlin Olympic Stadium.


    • Tillemann

      Eihän sitä tiedä kukaan, mutta kyllä herrojen tekemisestä paistaa vielä kova luovuus ja halu tehdä musaa. Mutta alkaahan tyypeillä toi neljänkympin raja (muistaakseni?) olla huonolla puolella ja voihan sitä väsyä yhtäkkiä noin intensiivisen musiikin luomiseen ja esittämiseen. Eiköhän tässä kuitenkin vielä vuosia saada nauttia tästä mestarit porukasta. Ja onhan rammareiden ura nyt koko ajan ollut pelkkää nousua eikä sille näy loppua. Turha murehtia tulevista, nautitaan olevasta ja tähän asti saadusta. Ja - toi musahan ei katoo minnekään!

      • Lichtzeichen

        Mutterin aikoihin huhuttiin hajoamisesta. Bändi itse kielsi kuitenkin. Joten eiköhän anneta olla ja itketä vasta sitten kun se tuomio jostain luotettavasta suusta tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      100
      2075
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      432
      1602
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1133
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      74
      1082
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1055
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      255
      967
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe