Kaksi kertaa olen käynyt katsomassa asuntoa, jonka ehkä olisin valmis ostamaan, jos vain hinnasta päästään sopuun. Molemmilla näytöillä on ollut sama välittäjä, joka on harvinaisen epäsiisti.
Hän haisee vanhalle hielle ja sanonko mä mille. Mutta pahinta on hänen nenänsä ja siellä liikkuva tavara. Molemmilla kerroilla hänen sieraimessaan on liikkunut hengityksen mukana iljettävä räkäklöntti, joka tarttuu uloshengitettäessä viiksikarvoihin ja menee sitten taas takaisin sieraiemeen sisäänvetovaiheessa. Yöks! En pysty lyöttäytymään juttusille ukkelin kanssa enkä toisaalta kehtaa pyytää häntä menemään vessaan ja kaivamaan snepin pois sieraimestaan. Hyi olkoon.
Haluan asunnon, mutta mitä voin tehdä? Joku vähemmän herkkä saattaa napata kämpän nenäni edestä (toivottavasti ei kuitenkaan välittäjän nenän edestä).
Epäsiisti välittäjä
Hyi olkoon!
5
394
Vastaukset
- Snep
"En pysty lyöttäytymään juttusille ukkelin kanssa enkä toisaalta kehtaa pyytää häntä menemään vessaan ja kaivamaan snepin pois sieraimestaan. Hyi olkoon. "
Kerrotko tarkemmat tiedot, voisin olla kiinnostunut!- Hyi olkoon!
asunnosta vai välittäjäukkelista?
- Snep
Hyi olkoon! kirjoitti:
asunnosta vai välittäjäukkelista?
Etsin asuntoa, en seuralaista....
- ulkonäkö
ei vaikuta eikä saa vaikuttaa bisnesneksen tekemiseen. Tämän voin vanhana autokauppiaana sinulle sanoa.
- Hyi olkoon!
Ei ole kiva pelätä milloin sneppi irtoaa ja lentää omalle rinnukselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770