Kondomin oikeaoppinen asettaminen??

neuvoja

Niin. Ongelma on että kun kaikissa ohjeissa neuvotaan ensiksi vietämään esinahka terskan taakse ja sitten vasta laittamaan kondomi? Mulla ei ainakaan kondomi mene terskaa pidmmälle jos esinahka on vedetty taakse, koska se rengas jumittuu aina siihen ihopoimuun. Laitan aina sitä kortsua vähän matkaa ja samalla vedän esinahan taakse. Näin se onnistuu mutta silloin en voi painaa sitä päätä sormella ja silloin siihen päähän jää ilmaa.?? Neuvoja. Eikä mitään nettisivuja koska siellä neuvotaan samalla tavalla joka paikassa...

20

2864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakkikaupias

      Mulla kans tahtoo juuttua terskan taakse.Mutta teen aina niin että pidän siitä kortsun päästä kii ja toisellä kädellä alan rullata kortsua paikalleen.Kyllä se menee sen poimun ohi kun vaan riuhtoo. ;) Mutta toisaalta ei se ilma kortsun päässä mitään haittaa.En ymmärrä miks sitä ei muka sais olla.

      • töps

        Kortsun kärkiosan tila on mällejä vartem. Ilmaa ei saa olla kortsun päässä sen vuoksi, että sinne mahtuu mällit. Jos se kärkiosa on ilmaa täynnä, ei sinne mitään kunnolla mahdu.


      • siis ilmaa,
        töps kirjoitti:

        Kortsun kärkiosan tila on mällejä vartem. Ilmaa ei saa olla kortsun päässä sen vuoksi, että sinne mahtuu mällit. Jos se kärkiosa on ilmaa täynnä, ei sinne mitään kunnolla mahdu.

        ja susta ei varmaan tuu ulos n kahtalitraa, kortsu kun kestää vettä n 2 litraa vettä, kokeile jos et usko.
        http://www.tohtori.fi/?page=4755057&id=5260077


    • ffffffffffffffff

      Teillä on niin paksut kyrvät ja isot terskat ettei kumi meinaa mennä paikalleen kun se on muljahtanut terskan ohi. Mulla on 14 senttinen ja 3,5 cm paksu peruskalu eikä kortsun päälle saamisesa ole mitään ongelmia.

    • poijka88

      Kannattaa ostaa isompia kortsuja.. itelle ei ainakaan noi normaalikokoiset mene kun kauhean taistelun kautta.. mut kun on isompia kortsuja niin asia helpottuu huomattavasti..:) ja ilman jättäminen kortsun päähän heikentää huomattavasti sen kestävyyttä..

      • suomeksi

        sanottuna kun sperma lentää niin"ilmapallo"poksahtaa tai siis saattaa poksahtaa..


      • pappa
        suomeksi kirjoitti:

        sanottuna kun sperma lentää niin"ilmapallo"poksahtaa tai siis saattaa poksahtaa..

        Tiedättekö pojat millä nimellä sitä "ilmapalloa" kutsutaan.

        Se on orpokoti.


      • poksahda,
        suomeksi kirjoitti:

        sanottuna kun sperma lentää niin"ilmapallo"poksahtaa tai siis saattaa poksahtaa..

        kortsu kestää noin 2 litraa vettä, tuskin saat spekua niin paljon aikaiseksi kerralla.

        Käy sellaisessa liikkeessä missä on parewmpi valikoima kortsuja, niitä on myös isompia olemassa.

        Itselläni on isompien kortsujen tarve ja osat ne apteekista. Pitää vaan kehdata pyytää isompia kortsuja, kyllä se siitä.


      • Anonyymi

        Se vaan tuntuu tosi hyvältä kun se menee rikki, ja sitten vaan selittää nolona että "en minä huomannut että se meni rikki"...


    • Tare

      ???????????? mutta se kondomi hän rullataan kullin päälle eikä sitä vedetä silleen että se venyy,, vaan rullaa aina vähän matkaa kyllä semee kulliin kuin kulliin,, saa olla jo kättä isompi etteikö mahu,,ette osaa käyttää

      • neuvoja

        mä täällä kyselen. Kerro sä sitten miten se pitää laittaa. En mä sillä tiedolla tee mitää että SÄ osaat laittaa kortsun.


      • Tare
        neuvoja kirjoitti:

        mä täällä kyselen. Kerro sä sitten miten se pitää laittaa. En mä sillä tiedolla tee mitää että SÄ osaat laittaa kortsun.

        Voi voi ,, kotsu katos ja ja ihmettele http://www.tohtori.fi/seksi/705.html


      • neuvoja
        Tare kirjoitti:

        Voi voi ,, kotsu katos ja ja ihmettele http://www.tohtori.fi/seksi/705.html

        Justhan mä tossa ekassa viestissä sanoin että ei mitään tollaia linkkejä. SE KORTSU EI MENE MULLE PÄÄLLE JOS ESINAHKA ON TERSKAN TAKANA


      • ja tässä on

      • isompia
        neuvoja kirjoitti:

        Justhan mä tossa ekassa viestissä sanoin että ei mitään tollaia linkkejä. SE KORTSU EI MENE MULLE PÄÄLLE JOS ESINAHKA ON TERSKAN TAKANA

        kortsuja, niin määkin joudun terkeen, kun ei mulle mahdu pikkuset kortsut, niitä saa apteekista.


      • Tare
        ja tässä on kirjoitti:

        oikea osoite
        http://www.tohtori.fi/?page=4755057&id=5260077
        ei pitäis olla vaikeata.

        en ymmärrä tämä on sama kuin minun linkki, mut miten vaan, kortonkiin saan oman käden sisään niin saa olla aika hervoton kulli jotta kotsu ei mene, ja vaikka se esinahka on terskan takana niin se se ole jotain 10cm paksu vain onko?.. en usko ainakaa,

        ihmettelen kuinka tyhmä ihminen pitää olla jos ei tajua kuinka kotsu toimii niin olis parasta jättää se homma sitten toisaalle.


    • Anonyymi

      Mulla niin iso ettei mikään mahdu

      • Anonyymi

        no tuskin se mahtuu sitten kenenkään sisään edes....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tuskin se mahtuu sitten kenenkään sisään edes....

        Niinpä... Kun useimmat kondomit voi pukea jalkaansa ilman, että repeävät niin ei kyllä kukaan halua tuon kokoisen kanssa harrastaa mitään.


    • Anonyymi

      Osta XL kokoa jos terskasi on halkaisiltaan 5 cm tai yli. Sen jo saa peniksen päälle melko helposti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe