onneksi se valittaja itkupilli idiootti tippu. siis jos ei muija voi muutakun valittaa vaikka pääsi neljän viimesen joukkoon niin ei kyllä tod ole voittaja ainesta. meinasin heittää telsun pihalle kun se valitti siinä pudotessaan "en ole viihdyttäjä. olen ruma. olen läski. kukaan ei tykkää musta. olen huumorintajuton. olen tyhmä. minut äänestettiin ulos voi voi voi" siinä todellakin teki pohjat koko tyhmyydelleen.
aatelkaa kun se ei olis löytänyt ulos sieltä ja ois eksyny kulisseihin :) minä oisin pistänyt sen pihalle jo ajat sitte mutta tais olla pojilla taktiikka peliä pistää pahimmat kilpailijat ulos.
onneksi terhi tippui
4
523
Vastaukset
- sar_
Juu, olen samaa mieltä. Hyvä ku tippu!!!
- kuka jaksaa..
kattoa sitä ainaista valitusta!?!?! samoin minna oli yks itkupilli, miks lähtee tonne ku vaan valittaa koko ajan! Mika/Lintsi paras! kunnon Mies isolla M:llä! ei puhunu paskaa eikä *ittuillu yms, reilu kaveri!
- ärsyyntynyt
kuka jaksaa.. kirjoitti:
kattoa sitä ainaista valitusta!?!?! samoin minna oli yks itkupilli, miks lähtee tonne ku vaan valittaa koko ajan! Mika/Lintsi paras! kunnon Mies isolla M:llä! ei puhunu paskaa eikä *ittuillu yms, reilu kaveri!
mika oli kyllä hyvä. ja aina oli pahoillaan jos oli jotain loukannut. vilpitön ja fiksu mies. voittaja ainesta olis minusta ollu.
- talossa löytää
viimein itsensä ja sehän ei ollut enää omasta mielestäänkään hauskaa. Toivottavasti kestää itselleen tuomansa pettymyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770