Auttakaa! Sain kaverilta tällaisen 10€ setelin, mikä näyttää väärennetyltä. UV-valossa en ole seteliä käyttänyt, mutta allekirjoitus on omituinen ja turvaviiva on valoa vasten katsottaessa väärässä kohdassa. Seteli on melkein saman värinen kuin normaali 10€ seteli, mutta se tuntuu jotenkin sileämmältä. Mitenkäs on?
Onko tämä seteli väärennetty??
7
2473
Vastaukset
- pyydä
pyydä jotai tarkastaan että onko se aito vai väärennetty, MUTTA ÄLÄ YRITÄ MAKSAA SILLÄ! Euro seteleissä on semmonen "vika" että turvalangan paikka saattaa vaihdella millin tai pari. Tai sitten voit viedä sen poliisilaitokselle ja sit haastat sun kaveris oikeuteen...
Allekirjoituksia on tällä hetkellä kirjoitettu kahden eri henkilön toimesta. Nuo muut turvatekijät voit tarkistaa tuosta linkistä: http://www.euro.ecb.int/fi/section/recog/10euro.html
- jaajaa
Sain 20 euron setelin kaupasta vaihtorahana sen paperi on paljon paksumpaa kuin muissa ja einiin sileätä.
Tuolla linkissä puhuttiin jotain puuvilla paperista????kaikki vesileimat ja hologrammit löytyy kullä.
- jjjjjjj
Vein sen kauppaan ja ne vetivät sen sellaisesta sinisestä tarkistuskoneesta läpi.
- olit sitte..
..hymyssä suin ja totesit "et ostin näitä miljoonan edestä, euron kappale"
- practical_joke
Pienenä poikana otettiin viisikymppisistä turvalangat veke. En tiedä menikö pankin tappioks aikanaan..
- sva
-Löysin eilen väärennetyn viiden euron setelin, mutta heitin sen heti pois.
-Jaa. Mistä tiesit, että se oli väärennetty?
-No koska siinä luki että 500 euroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603