GT4

Tapastikos

olen nyt viikon päivät pelaillut uutta gran turismo nelosta, ja siin ku virittää autot huippuu ni nopein auto vartil on subaru wrx sti spec C, ajalla 7,9 sek... jenkit on jotain 12 sek luokkaa. z06 corvette tuntuu tosi laimealta, ja moottori täysin vaimea eikä mitään luonnetta siinä. surkeaa.

2

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salsa

      mulla paras varttimaili aika oli Dodge Chargerilla, se paranis vielä sinne 6:n sekan puolelle jossei isolohko sutisi koko varttimailia ja kaikkia vaihteita läpi. Suparua en viittiny ees kokeilla kun luin mitä joku kerto Subaru-merkkikeskustelussa kun oli ollut ihan pettymys se Impreza Sti, kuulema tulee pataan vanhoilta pemuiltakin.Porschenki saa muuten kulkemaan 12:sta alkaviin varttimailiaikoihin kun käyttää koodia "ylänuoli r2 start alanuoli" kun lähetysvalo on punasella.Sillon sulle pultataan 2 moottoria putkeen ja koneella alkaa olemaan kokoa ja voimaa melkein yhtäpaljon kun ZO6:ssa joka on muuten pelin nopein auto.Pruum,eikun pelaamaan!

      • olla

        nopein. ei. ja laita siihen dodgee luistonestot päälle ni ei sudi. hyytyy vaa koko paska, ei kule ei. ja ilman estoi, se ei liiku minnee sellanen painava paska. hahaaaaa. subaru liikahti ihan hyvin. mut oon kuullu et suzuki escudol saa viel parempii aikoi. siin on v6 ja 981 hevosta jea½!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe