Nuori tyttö - vanhempi mies : )

Pelimies

Kommentteja voi laittaa.......mitä enemmän sen parempi.


Nuori tyttö- vanhempi mies !

Olin vastannut aiemmin viikolla nuoren tytön ilmoitukseen , jossa hän haki opettajaa itselleen seksiasioissa.
Tunsin olevani sopiva henkilö lähes parinkymmenen vuoden panokokemuksella.
Tiesin , ettei minulta heti roiskahtaisi vaikka tuoretta pillua näkisinkin.....
Olin siis saanut postia e-mailiini ja olimme sopineet tapaamisen kahvilaan työpäivän jälkeen.
Ilmassa oli pientä jännitettä kun iltapäivällä käänsin auton keulan erään kahvilan eteen Helsingissä.
Olin saanut tytöstä kuvan netin kautta, joten tunnistin hänet terassin pöydässä.
Hän oli vaalea hoikka, iältään 18, keskikokoiset rinnat ja pituutta ehkä 165 - 170 cm.
Menin hänen pöytään ja tervehdin häntä kädestä.
Huomasin pitkät hoikat sormet ja hyvin hoidetut kynnet.
Varmaan tuntuisi hyvältä kun hän puristaisi sormensa kaluni ympäri. : )
Istuuduin häntä vastapäätä ja rupattelimme niitä näitä.
Äkkiä tunsin hänen varpaansa työntyvän lahkeeni alle ja hierovan säärtäni.
Kaluni alkoi virkistymään hiukan ja vaihdoin asentoa , onneksi kahvilan pöytä oli hiukan sivussa ja terassi tyhjillään.
Pyysin hänet viereeni istumaan ja toikin hameenpeittämän pepppunsa viereiselle penkille.
Olihan hän kirjoittanut nauttivansa yleisellä paikalla kiusoittelemisesta, joten siirsin käteni hänen reidelleen. Onneksi pöytäliina
suojasi käteni liikkeet. Hieroin sormillani pientä liikettä tehden hänen maidonvalkeaa ihoaan. Sormeni sukelsi hameen alle ja
huomasin kuinka hänen nänninsä pingottuivat kireäksi topin alla ja hengitys kiihtyi.
Hän avasi hiukan lisää jalkojaan ja pääsin koittamaan ohutta kangasta kuuman pillun päältä.
Painoin kevyesti sormella haarakiilaa ja tunsin kosteuden levinneen kankaaseen.
Sormeni kaivautui kankaan alle ja tavoitti paisuneen klitoriksen kankaan alta.
Hieroin sitä hetken ja työnsin sitten sormeni syvälle tiukkaan pillluun.
Tyttö huokaili ja kuiskasi korvaani haluaisiko "setä" panna hänen karvatonta pikku pilluaan.
Hänen käsi oli puristellut kaluani reisieni välissä ja oli aivan kovana. Sen äärimuodot näkyivät
hyvin lahkeessa.
Hetken aikaa istuskelimme rauhassa ja annoimme halujen laskeutua.
Nousimme ja menimme autoon, jolla oli tarkoitus ajaa lähelle tytön asuntoon.
Käynnistin auton ja tunsin samantien viileitten sormien hakeutuvan housujen vetoketjulle.
Nopeasti sormet kiertyivät sisään puristamaan kaluani ja vetivät sen samantien ulos.
Lähdin ajamaan ja tunsin kaluni sukeltavan lämpimien huulien väliin.
Hetkessä olin kovana kuin kanki ja yritin keskittyä ajamiseen ....
Kalu maiskahteli tytön huulien välissä ja välillä hän veteli kädellään kalun vartta pitkin.
Lopulta oli pakko ottaa tytön pää nivusista pois, etten olisi ajanut tieltä ulos.
Työnsin märän kullini lahkeeseen ja yritin rauhottua.

Hetken päästä olimme kerrostalon edessä , jossa hän asui.
Panin auton parkkiin ja kävelimme rappuun ja hissillä ylös asuntoon.
Perille päästyämme, nappasin tytön syliini ja kannoin hänet olohuoneen pöydälle makaamaan jalat olkapäilläni.
Nojauduin eteenpäin ja sukelsin hänen jalkojen väliin.Mustat ohuet stringit olivat aivan läpimärät. Vedin ne
nopeasti pois ja levitin haarat aivan auki. Märkä pillu avautui eteeni. kiima kiilteli häpyhuulilla kun vein sormeni
niiden väliin.Vetelin sormeani edestakaisin ja lopulta upotin sen sisään. Tyttö nytkähti rajusti ja haukkoi henkeään.
Vedin sormeni ulos ja laitoin toisen sormen vuorostaan sinne.
Kun molemmat sormet kastuivat, työnsin ne molemmat hitaasti sisään.
Aloin liikuttamaan sormia edestakaisin kireässä pillussa, tyttö voihki ja hieroi rintojaan käsillään.
Vedin sormet pois ja kumarruin reisien väliin, avasin peukaloillani turvonneen hävyn auki ja painoin kieleni kiinni siihen.
Annoin kielen kiitää huulien välissä kohta klitorista uudestaan ja uudestaan, kunnes nappasin häpykielen huulieni väliin alkaen
rytmikkäästi imemään sitä. Tytön selkä taipui kaarelle kun hän sai orgasmin....kiljahtaen äänekkäästi.
Nopeasti potkaisin housut omasta jalastani pois ja otin kalustani kiinni , joka oli sykkinyt jo jonkin aikaa kovana lahkeessani.
Märkä, karvaton pillu oli aivan pöydän reunalla , joten minun oli helppo painaa kaluni kärjellä häpyhuuliin, jotka aukesivat ihanasti kaluni tieltä.
Kuuma liukas pillu melkein imi kaluni sisuksiinsa. Painoin säälittä syvemmälle nuoreen lihaan ja aloin vedellä pitkiä rauhallisia työntöjä.
Kaluni kiilteli kiimanesteistä , kun tartuin kiinni kiinteistä pakaroista ja pumppasin edessäni olevaa rakoa.
Käsillä hieroin työntöjeni tahdissa vatkaavia rintoja ja välillä annoin sormeni sukeltaa puoliavoinna olevaan suuhun.......
Hän imi sormeani kuin hullu ja pyysi saada imeä välillä kaluani.
Suostuin ilomielin ja vedin tytön pöydältä pois.
Hän kumartui eteeni ja minä nojasin pöytään. Sormet kietoutuivat märän kalun juureen ja taitavasti hän vei terskan huuliensa väliin.
Olipa upeata katsella kuinka hän upotti kalua syvälle poskeensa, niin että se pullistui terskan osuessa siihen.
Välillä hän veti kalun pois suustaan ja kielen kärjellä nuoli pusseista asti kalun vartta ylöspäin.
Tartuin tyttöä molemmin käsin päästä ja aloin naimaan hänen pientä suutansa kuin pillua.
Hän osasi joustaa huulillaan ihanasti kun paalutin kalullani kuin hullu.
Monelta olisi roiskahtanut jo mutta minulta ei.......ei vielä !
Halusin naida häneltä vielä vaikka aivot pihalle.
Hänellä oli vielä hame päällä, joten riisuin sen häneltä pois ja pyysin nojaamaan pöytään ja ottamaan kevyen haara-asennon.
Aika upea näky.......mustat korkokengät jalassaan hän pyllisti minuun päin ja levitti haarojaan.
Menin kiinni hänen pehmeisiin pakaroihin ja ohjasin kivistävän kaluni taas sisälle kuumuuteen.
Tartuin pakaroista kiinni ja aloin vetelemään takaapäin syvälle kiimaiseen luolaan.
Nykytin lyhyttä tikkausta aivan aukolla, niin että litinä ja lotina täytti huoneen.
Purkaus alkoi lähestyä joten vetelin jo syvälle pohjaan asti.
Tyttökin tärisi edessäni, orgasmin kastaessa lisää pillun seinämiä ja minunkin oli pakko sanoa , että olen tulossa......
Nopeasti hän kiepsahti eteeni ja pudottautui eteeni.....hän sulki huulensa kaluni ympärille ja samalla runkkasi vartta.
Tämä oli liikaa....tyttö huomasi sen ja veti viime hetkellä kalun suustaan ja sai ensimmäisen nesteroiskeen poskeensa.
Hän kiihdytti runkaamistaan ja sai vielä kolme - neljä ryöppyä spermaa päälleen.
Lopuksi hän nuoli kalustani viimeisetkintipat suuhunsa ja sai minut murahtamaan tyytyväisenä.
molemmat olivat saaneet mitä halusivat...näin ainakin uskon......

7

11110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Shakira*

      erittäin kiihoittava tarina..mutta itse hlö kohtaisesti olisin kaivannut mieheltä vähän enemmän alistavampaa otetta..
      Mutta kyllä nytkin alko paikat kostumaan;-)

      • * * Amy * *

        tosi hyvä oli :) eikun lisää tarinoita vain.


      • Anonyymi

        Kyllä sen huomaa kun nuorella tytöllä kunnolla haluttaa. Tytärpuoli on kasvanut naiseksi asuu toisinaan meillä ja osan isällään. Jostakin syystä tulee meille kun vaimolla on ilta vuoro tai yövuoro. Kun vaimo töissä iltaisin Merja kulkee usein alus asuissaan ja istuu toinen jalka koukussa pillu kuultaa hyvin haroissa. Saattaa tulla pesuhuoneeseen jollakin teko syyllä kun olen suihkussa.
        Eräänä iltana annoin reilusti juoda viiniä vaimo lähti töihin, makoilin makkarissa katsellen televisiota Merja tuli sängylle sanoi on yksinäistä kun minä makaan tääällä, sanoin tule viereen Merja tuli ihan viereen nosti jalan koukussa kalun päälle ja painoi vähän kalu alkoi heti reakoida annoin kalun kasvaa Merja kääntyi katsomaan silmiin kuiskas ihanasti kovenee jatkoi sitten olen kuullut kun äiti huokailee kovasti nyt tiedän miksi ja pyöritteli sormea minun nännin ympäri sinulla on iso tiedän sen verran että tosi iso.
        Yritin työntää vähän pois päältäni Merja tarttui kiinni kuiskas älä saanhan vähän koskea ja käsi työntyi housun sisään ja puristi kalua hymyili ja katsoi silmiin aika läheltä yritin ottaa kättä pois kuiskas älä ja sievästi kosketteli nousi ihan kaluaa vasten kuiskas saanko vain ihan vähän ja laski housut alas kosketteli pehmeästi pitkin kalua nännit oli pingottuneena paidan alla kosketin sievästi Merja huokasi kosketellaan vaan.
        Merja nousi ylemmäs ja otti paidan pois työnsi rintoja suuhuni pieni kiljahdus kun imaisin teini nänniä välillä vähänvapisi ja antoi imeä työnsin käden pikkuhousun sisään vastaan tuli tiukat pikku huulet ihan märkinä Merja hankasi heti sormia vasten pilluaan Merja oli niin herkässä että tuli heti lantio vatkasi rajusti sormia vastaan ja Merja laskeutu alas rinnan päällle kuiskas oli ihanaa ja hyväili vatsaa ja käsi meni alemmas kalu oli räjähtämispisteessä Merja katsoi alas jaliikkui kalun suuntaan.
        Tunsin hengityksen kalussa käsi liikkui sievästi , suljin silmät tunsin hyväilyt ja huulet kiertyi kaluun katsoin alas Merja yritti imeä mutta kalu ei oikein sopinut suuhun käden ja suunliike kiihtyi Merja piti kunnolla kiinni ja laukesin en tiedä montako lastia lensi mutta monta suun liike vain jatkui Merjan pää makasi vatsaa vasten ja katseli kalua.
        Merja nousi viereen kuiskas kiitos että sain kokea tuon , sanoin minä en Merja nousi ja suukotti voi raukkaa ja nousi kaulan kohdalle istumaan nostin pyllystä näin nätit huulet vedin pillua huuliin kiinni hyväilin pakaroita Merja alkoi naimaan suuta vasten pian vauhti kiihtyi kunnolla ja parkaisi tunsin että nyt valuu kunnolla Merja laskeutu alas pitkin minua tuoksutti huulia ja hymyili tuoksuu ihana pillu ja suuteli pikku pusuin laskeutu ja tunsi kalun kovana kuiskas saanko vähän ihan vähän ohjasi kädellään kalua katsoi minua ja huokas sopiiko tämä ja liikkui vähän tunsin kuinka terska oli menossa sisään se meni kuin muljahtaen Merja kiljahti ja laskeutu sievästi kysyin oletko neitsyt Merja nauroi en aikoihin.

        Se ajatus että joku on jo nainut kiihotti Merja kävi pohjassa ja silloin alkoi nainti kiljui ja nai yritin työntää pois Merja laskeutu ja kuiskas tämä on kaikista parasta ja äiti on ostanut minulle pillerit kuukausia sitten painelin pakaroista Merja oli silmät kiinni ja suu auki kiljahteli painalluksen tahdissa ääni isoni sitten ulis ja noitui ei saatana eii vartalo vapisi horkassa Merja hakkas pillullaan kovaa kun laukesin ulisi kunnolla ja laskeutu alas makasi kalu sisässä ja katsoi minua.
        tätä en ole tuntenut ennen. aamulla Merja oli ylhäällä säädullinen asu päällä laittoi äidilleen aamupalaa ja kahvia molemmat huusi kahville, vaimo suukotti ja meni nukkumaan.
        Istuttiin sohvalla Merja kuiskas nyt tiedän miksi äiti on toisinaan aamulla niin rauhallisen hyvällä päällä kuisaks vielä olen vieläkin halukas pillu on turvonnut kosketin hameen alta pinkeät huulet tunsi Merja puristi jaloillaan kuiskas älä enää.

        Päivääl älähdettiin kauppaan vaimon nukkuessa, Merja sanoi ajellaan katsoin välillä Merjaa istui hiljaa kosketin polvea ja sievästi kohti pillua Merja kuiskas koske kunnolla työnsin käden housuun pillu oli liukas Merja painoi kättä lujasti sisään aika pian kiljui oikeasti ja vapisi pitkään ajoin jonkin matkaa ja katsoin paikan missä voin kääntää auton kun ajoin sora tielle että peruutan Merja aukoi housujani ja nauroi nouse vähän ei tämä muuten onnistu kalu ponnahti kovana Merja nousi heti päälle tuntui että nahka lähtee kun tuikka pillu laskeutu syvään Merja makasi päällä liikkumatta tunsin kuinka pillu puristelee Merja kuiski ihanaa kohta kiljahti ei helvetti ja painoin lisää kuiski ei ei ja sai orgasmin tunyui että mene vielä syvemmälle Merja puristi käsillään tosi kovaa laukesin Merja vapisi ja painoi lisää.
        Katsottiin vähän aikaa toisia Mrja halasi kuiskas luulin että kuolen nousi hitaasti ja saatiin lasti paperiin.
        Vaimo oli hereillä kun tultiin ostosten kanssa. Vaimo ja Merja puhui kaikkea koko iltapäivän. Kun vaimo lähti töihin meni aikaa kun Merja tuli kamarista istui syliin kysyi haittaako jos haluan vain panna.


    • pena

      mukava juttu kyllä kalu rupes seisoon kun tota luki jatka samaan malliin

    • pena

      mukava juttu kyllä kalu rupes seisoon kun tota luki jatka samaan malliin

    • Vanha Mies

      Hienoa,

      Löytyykö fiksua nuorta naista joka
      haluaa kokea jotain vastaavaa,
      kysyy 39v fiksu herrasmies Espoosta ?

      [email protected]

    • Anonyymi

      Olin jo ns. aika vanha mies jenkki piireihin sain jenkkiautoni liikenteeseen ennen juhannusta, ajelin kaupungilla sievästi gruisaillen ja joskus oti nuorisoa kyytiin.
      Eräänä iltana aika myöhaan olin lähdössä kun tuttu Meeri tyttö juoksi ja heilutti kättään otin kyytiin, sanoi kaverit lähti mökille mun äiti ei päästänyt ja korkkas siiderin.
      Nauroin tuonko takia ei päästänyt hymyili ja sanoi ei tämän vaan poikien takia katsoin tyttöä tiukka paita ja lyhyt hame sanoin tuo asu ei ainakaan aja poikia pois.
      Pyysi että ajetaan lähelle sitä mökkiä jossa muut on, annoin mennä hiljalleen mökin lähelle, Meeri sanoi katso tuo on mun poikakaveriPena ja nuolee tuota huoraa sanoin onko varmasti, Meeri sanoi on antaa pillua kaikille olen nähnyt kun antoi Maken nuolla pillua kysyin tekeekö se hyvää Meeri vain katsoi ja sanoi en tiedä en ole kokeillut.
      Sanoin lähdetään Meeri otti taas siideriä jonkin matkaa päästiin Meeri sanoi olenko seksikäs ja hymyili nosti kaksin käsin helmaa ylemmäs näin pikku pöksyt siinä oli jäniksen kuva Meeri kysyi haluanko pikku tytöä kysyin miksi. Oli hiljaa sitten sanoi kun ajattelenkin että olen pikku tyttö alkaa haluttamaan ja tuli viereen jenkissä sopii kasi eteen istumaan.
      Laitoin käden kaulalle ja kysyin mitä se pikkutyttö ulkona näin myöhään ja silittelin rinnan sivusta Meeri katsoi ylös minua setä ei saa kosketela ja hymyili. Sanoin jos saan kosketella vien kotiin nosta puseroa sain käsiini kiinteä rinnan Meeri nojasi kainaloon kuiskas saat koskea pienet nännit sojotti pystyssä, kysyin onko nähnyt poikien kalua ? Ooon mä kerran isän kalun kun äiti hieroi sitä.
      Kosketin sormella jäniksen kuvaa ja heilutin sormea sen päällä. Meeri sanoi tulee kumma olo tuleeko kaikilla tyttöillä siirsin housun sisään sanoin tulee Meeri sanoi kun teen yksin on eri olo.
      Pysäytin auton P-paikalle hyväilin sormella kostunutta pillua ja avasin omia housuja Meeri katsoi kun kaivoin kalua esiin Meeri kuiskas haluan olla nyt kuin kasitoista vuotias ja tarttui kaluun katsoi läheltä tunsin hengityksen nuolaisi kertoi että nänin äitikin teki. Meeri katsoi ylös sopiiko näin iso pikku pilluun ja nousi kobtalleen otti housut pois ja istui syliin.
      Antoi maistella rintoja kuiskas olen hangannut vaikka millä ja hieroi pilluaan kaluun kuiskas korvaan tuntuu vain paremmalta pidin pikku pyllystä kiinni ja nostelin välillä kalu kävi pillun suulla kun samalla imin rintoja Meeri nousi ja kalunpää oli vähän sisässä ethän setä kerro kellekkään ja painoi pään sisään hymyillen painoi pillua alas, kuiskas hiljaa nuorena näin unta iso kalu työntyy ja heräsin nyt se on totta ja alkoi naimaan halasi ja sanoi nyt saa Pena panna sitä huoraa.
      Meeri halasi pannaan koko yö pannaanhan. Tunsin kuinka tiukka Meeri oli kuiskasin panaan ja muulonkin jos haluat Meeri kuiskas pannaan salaa.
      Tosiaan pantiin kerran ja minun asunnossa kahdesti. Meeri sopi Penan kanssa asiansa mutta kävi joskus yötä. Meeri sanoikin sun kannsa uskallan tehdä kaikkea olla pikku tyttö olla iso tyttö jota viettelet, Meeri ei saanut koskaan kylliksi kalua kun oli luonani.

      Myöhemmin möin autoni ja asuin kumminkin yksin. Kerran ovikello soi Meeri tuli lapsen kanssa olisko ollut vuoden, istuttiin jonkin aikaa sanoi olen raskaan mutta haluan ettäpanet, rakstellessa esteli älä pane paksuksi ethän naitiin kolmesti ja laskin sisään Meeri makasi vieressä ja sanoi tuntuu oikeasti että siitit minut ainakin haluan tuntea niin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe