Hiljaasta...

Levyseppähitsaaja

Aika hiljasta tuntuu palstalla olevan, joten kysynpä yllättävästi: mikä on Kotiteollisuuden paras levy? Ja vastaan itse: Tomusta ja tuhkasta. Kuolleen kukan nimi kirii siinä aivan kannoilla...

8

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timo

      Kuolleen kukan nimi on paras. Seuraavana tulee Tomusta ja tuhkasta ja kolmannesta sijasta taistelevat Helvetistä itään, 7, Eevan perintö ja Aamen. Näin saatiinkin kaikki KT:n levyt Top. 3:een. ..

      Hullu ukko & Kotiteollisuus- levy on kyllä ihan hirveetä sontaa mun mielestä, mutta niin on bändinkin meilestä....

    • 007

      Kotiteollisuuden ehdottomasti paras levy on... Helvetistä Itään. Ekat krapulat sinniteltiin aikanaan sen voimissa. Eli muistoja riittää:) Kaikki "Kuolleen Kukan Nimestä" eteenpäin on kyllä huippuja. 7 ehkä "huonoimpana"

      Unohtamatta "Minä Olen" sinkkua, jolla on "Viimeinen Lause" biisi. Se on loisto!

      • Taival

        Sanotaan nyt niin, että:

        1. KKN
        2. Eevan Perintö
        3. Tomusta ja Tuhkasta sekä Aamen ovat jaetulla kolmannella sijalla
        5. 7
        6. Helvetistä Itään

        Ja silleen... Kaikkihan ne on oikein hyviä, vaikka joka levyllä on pari-kolme heikompaa rallia.

        HU&KT levyä en ole kuullut... Ehkä joskus.


      • 007
        Taival kirjoitti:

        Sanotaan nyt niin, että:

        1. KKN
        2. Eevan Perintö
        3. Tomusta ja Tuhkasta sekä Aamen ovat jaetulla kolmannella sijalla
        5. 7
        6. Helvetistä Itään

        Ja silleen... Kaikkihan ne on oikein hyviä, vaikka joka levyllä on pari-kolme heikompaa rallia.

        HU&KT levyä en ole kuullut... Ehkä joskus.

        Heh, ehkä et halua kuulla HU&KT levyä:) Kyllä siihenkin vaaditaan jonkinlainen mielentila, että sellaisesta taiteesta voi jotain ymmärtää :) En tiedä... Mä taidan olla vaan enemmän tuon uuden Kotiteollisuuden ystävä.


      • Punkki
        007 kirjoitti:

        Heh, ehkä et halua kuulla HU&KT levyä:) Kyllä siihenkin vaaditaan jonkinlainen mielentila, että sellaisesta taiteesta voi jotain ymmärtää :) En tiedä... Mä taidan olla vaan enemmän tuon uuden Kotiteollisuuden ystävä.

        Hullu ukko ja kotiteollisuus on just hyvä,vähän erilaisempi=) sehän kuuluu kotiteollisuuden historiaan kuitenkin,ehkä ilman niitä hullun ukon säätöjä se bändi ei olis tollanen nyt.=)


    • kuolleen_kukan_nimi

      eiköhän se nikki jo kerro että kuolleen kukan nimihän se on..ja myös aamen ja eevan perintö ja totta vie tomusta ja tuhkastakin on kova sana..uudempi ei uppoo niinkään..!!

    • Kukka

      Kuolleen kukan nimi

    • Ruumiinlaulaja

      Tomusta ja Tuhkasta on minunkin suosikkini ollut, mutta pikkuhiljaa listan kärkeen on noussut myös Aamen. Toisaalta se on vaikea päättää näiden kaikkien levyjen väliltä, kaikki ovat mahtavia. Myös Helvetistä itään (sieltähän löytyy yksiä suosikkikappaleitani, esim. Kuningas Mammona).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe