CMX Kids Top 20:ssä

naurattaa

Eli tuonne http://www.mtv3.fi/kidstop20/ ja sieltä äänestys. Numerolla 11 kilpailee CMX - Ihmiskunta. Huvittaa. Olisivat edes biisin nimen kirjoittaneet oikein.

12

2111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta kertaa

Pitää poistaa evästeet, niin onnistuu: Työkalut-> Internet-asetukset -> Poista evästeet

• Taival

Ja juuri muutama päivä sitten luin CMX:n kiertuepäiväkirjasta seuraavaa:

"Toinen irtohuomio: Mainostelevisiolla pyörii joku ”kids top 20” –niminen ohjelma. Se on maailmanlopun sukua. Pahaa-aavistamattomat lapsiparat opetaan kuuliaisesti diggailemaan järkyttävää corporatehuttua, ja siinä sivussa kymmenvuotiaita opetetaan pukeutumaan kuin olisivat amerikkalaisia crack-koukutettuja prostituoituja. Joo, vanhemmuutta ei enää ole. Me olemme kaikki kuolleita."

http://www.cmx.fi/arkisto/kp7.php

Ei taida herroja tämä "kunnianosoitus" ihan valtavasti miellyttää.

• naurattaa

Niinpä, tai sitten miellyttää, mutteivät halua vaan sanoa, ettei fanit pahastu...

Mutta toisaalta, eikö ole hyvä, että tällä listalla on tarjolla muutakin kuin pelkkää puuroa?

• Taival
        naurattaa kirjoitti:

Niinpä, tai sitten miellyttää, mutteivät halua vaan sanoa, ettei fanit pahastu...

Mutta toisaalta, eikö ole hyvä, että tällä listalla on tarjolla muutakin kuin pelkkää puuroa?

Mitä minä olen bändiä seuraillut, niin kyllä se on ohittanut sellaisen vaiheen, missä asioita tehdään fanien miellyttämiseksi, jo aikaa sitten. Jos sitä on ikinä ollutkaan. :)

• katopa
        Taival kirjoitti:

Mitä minä olen bändiä seuraillut, niin kyllä se on ohittanut sellaisen vaiheen, missä asioita tehdään fanien miellyttämiseksi, jo aikaa sitten. Jos sitä on ikinä ollutkaan. :)

Ne miellyttä faneja olemalla miellyttämättä niitä. Ne on ovelia. Ne myy.

• Taival
        katopa kirjoitti:

Ne miellyttä faneja olemalla miellyttämättä niitä. Ne on ovelia. Ne myy.

Ootko tosissas? Voisko noinkin olla?

Voi vittu, en mä tajunnu, että joku vois olla noinkin nokkela. Onneks mulla on haulikko ladattuna tällasta tilannetta varten... Kaikki on menetetty. Kiitos kun te asiantuntijat kerroitte mulle miten asiat on, menen nyt ampumaan aivoni seinälle, koska kaikki on pilalla.

BLAM!

• nyt kun se tuntuu...
        Taival kirjoitti:

Voi vittu, en mä tajunnu, että joku vois olla noinkin nokkela. Onneks mulla on haulikko ladattuna tällasta tilannetta varten... Kaikki on menetetty. Kiitos kun te asiantuntijat kerroitte mulle miten asiat on, menen nyt ampumaan aivoni seinälle, koska kaikki on pilalla.

BLAM!

Ne on ihan kilttejä setiä kaikki oikeesti. Anteeks, kun sanoin niitä huijareiks.

• ollenkaan kiva
        Taival kirjoitti:

BLAM!

varmaan mennä lastenohjelmaan sitten tähtivieraaks tollasen jälkeen

• äänestin

satoja kertoja

• Myös

Tuutin täyeltä paskaa tulee näinäpäivinä ns. musiikki ohjelmissa, joten parasta opettaa lapset hyvän musiikin makuun jo pienestä pitäen:) äänestän siis.kiitti linkistä.ihan kivaa mainosta itse bändille..haluan kyllä nähdä ne lapset joraamassa Petojen tahdissa, heh heh..

• tulee
        Myös kirjoitti:

Tuutin täyeltä paskaa tulee näinäpäivinä ns. musiikki ohjelmissa, joten parasta opettaa lapset hyvän musiikin makuun jo pienestä pitäen:) äänestän siis.kiitti linkistä.ihan kivaa mainosta itse bändille..haluan kyllä nähdä ne lapset joraamassa Petojen tahdissa, heh heh..

ja pelkkää keikuttamista kaikki ohjelmat täynnä, hyi! Lauantaina 10.35 kolmosella, saas nähdä kuinka korkeella on "Ihmiskunta". Ihan jännittää. Ja ens viikolla (jos ne vielä pitää cmx listoillaan) niin pitää kanssa äänestää!

• eiHH

Voih. Eipä ollut 20:n parhaan joukossa. Pitäskö ryhdistäytyä?!? ÄÄNESTÄKÄÄ!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      225
      4910
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      49
      3311
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      36
      2975
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      84
      2953
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      61
      2842
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2675
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2391
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      103
      2207
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      150
      1568
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      9
      1250
    Aihe