Eli ongelmana on, että minulla on ollut verta ulosteessa kaksi kertaa peräkkäin. Veri on ollut kirkasta sekä ulosteen seassa {uloste osittain tummaa} Ulostaessa ei ole kipuja ja uloste ei ole kovaa eikä löysää. Alavatsakipuja on ollut ja niitä tulee heti ulostamisen jälkeen.
Voisiko kyseessä olla pukamat tai divertikkelit?
Verta ulosteessa
3
1730
Vastaukset
- kyseessä
peräpukamat.mutta kannattaa seurata kuinka kauan verta tulee...nimittäin kyllä se veren tulo pitäs loppuu aika nopeesti jos on pukamat. Mulla oli joskus peräpukamia ja tuli monet kerrat vessassa verta paperiin ja pönttöö´n ja tais sitä ulosteessakin olla. Kerran säikähdin todella kun pönttö oli ihan verta täys...Mulla ei sillon välttämättä kipua ulostaessa tuntunu ja ei muutakaan kipua peräaukon seutuvilla. SEurasin tilannetta vähän aikaa ja aika pian se veren tulo loppukin, joten päädyin siihen et oli pukamia. Olin sillon vielä raskaana ja sehän lisää riskiä peräpukamiin. Mutta seuraa tilannettasi ja jos kestää pitkäänkin veren tulo kantsii sit käydä kaiken varalta lääkäris.
- veri ei kyllä
tietääkseni ole itse ulosteessa, eikä ainakaan värjää sitä tummaksi. Joten menisin heti lääkäriin. Vaikka turhaankin.
- Make _
Kirkas veri tulee useimmiten pukamista tai peräaukon haavaumista,peräaukon haavaumat jättävät usein kiinteään ulosteeseen verijuovat.
Ulosteen muuttuessa jatkuvasti tummaksi on kyllä syytä pikemmiten tutkimuksiin,se ei ole merkki peräsuolen loppupään vaivoista ellei yhtäkkiä ole muuttanut ruokavaliotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793847Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo663625Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402193Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522159- 582044
- 511736
- 271419
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151163- 601089
Jos oireesi palaa pahempana lääkityksen jälkeen se ei ole välttämättä mielenterveysongelma
Lääkkeen käytön aikana miljardit neuronit on tottuneet olemaan lääkityksen alla ja keho on fyysisesti rakentanut toimint321001