Jos joku muukin omistaa Honda n 360 tai n600 mallisen auton tai ko. auton osia ota yhteyttä.Itse entisöin 360 mallia,autoon on kylläkin kaikki osat mutta jotkin osista ovat todella heikkokuntoisia,joitain osia on ylimääräisiäkin.
Honda n 360/600
9
1021
Vastaukset
- jotain irto-osia
vaikka sähköpostisi, niin onnistuu tuo yhteys paremmin.
- markku
markku kirjoitti:
Sorry unohtui,[email protected]
Puskureita olisin kovasti vailla jos jollakulla on niin vain hyvät kelpaavat.
- enne oli 360
Minulla tälläiseen 360/600 ohjekirja, 70 sivua.
Paljon kuvia ja säätöarvoja. Suomenkielinen Aikoinaan Berco Training Co Oy Berner tekemä: Ei mikään siisti, mutta käyttökelpoinen tarvitsevall.
Helsinki 0500894444- markku
Kiitos vastauksestasi,mutta ninulla on auton mukana tullut ohjekirja.Kunnon puskureista olisi vielä puutetta ja takalampun kehyksistä.
- markku
Tälläkertaa etsin ovien ja takasivulasien tiivisteitä,tuskin uusia löytyy mutta kuka tietää yrityksiä jotka myyvät erilaisia tiivisteprofiileita metritavarana,tietysti uudet tai käyttökelpoisetkin kelpaavat.
- Kelle
Terve.
Jos haku on edelleen voimassa, minulta löytyy osia ja tiedän mistä löytyy kokonainen auto, ruosteinen sellainen tosin,
K Möller
0409300148 Ylöjärveltä kuulema löytyy n360 metsässä seisomassa. Jos kiinnostta kerron tarkemman osoitteen.
- Anonyymi
Löytyy yksi N360
Lieto / Turku
Oili Jalonen autopurkaamo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995