Koulutuskoordinaattori

Niina31

Itsenäinen vastuu yli 300 määräaikaiskoulutettavan henkilön koulutuksista, koulutusten suunnittelu, pito, materiaalien teko ja kustannusvastuu.
Koulutustausta FM, työkokemusta alalta vuosia, kaikkien pitämä ja kunnioittamakin tyyppi. Ei sairaspoissaoloja ja muutenkin luotettava. Paljonko sanoisitte ansaitsevani palkkaa.

11

10139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njdcnudhc

      Yksityisellä sanoisin että yli 3000.

      Kuntapuolella 2500...?

      Itse saan palkkaa henkilöstöassistenttina 2200, osittain samoja tehtäviä, ei kuitenkaan esim. kustannusvastuuta (aloittanut juuri ja ei aiempaa kokemusta vastaavasta tehtävästä mutta muuten yli 10 vuoden kokemus, amk koulutus). Iso organisaatio.

      • Niina31

        Yksityisellä puolella olen. Varsinaista budjettivastuuta ei ole, mutta tehtävänäni on selvitettävä, missä voidaan säästää. Ensi vuodeksi olen saanut säästöja jo 80% omalla ammattitaidollani ja pienellä vertailulla.


      • puhaltaaa
        Niina31 kirjoitti:

        Yksityisellä puolella olen. Varsinaista budjettivastuuta ei ole, mutta tehtävänäni on selvitettävä, missä voidaan säästää. Ensi vuodeksi olen saanut säästöja jo 80% omalla ammattitaidollani ja pienellä vertailulla.

        Kahen tonnin hujakoilla.. nykyään ei tartte maksaa kun halvallakin saa.


      • vjhsdoivj
        Niina31 kirjoitti:

        Yksityisellä puolella olen. Varsinaista budjettivastuuta ei ole, mutta tehtävänäni on selvitettävä, missä voidaan säästää. Ensi vuodeksi olen saanut säästöja jo 80% omalla ammattitaidollani ja pienellä vertailulla.

        ...muuten moista kyselet? Onko palkkaneuvottelut edessä vai mitä?


    • arvailija

      osuiko oikein vaiko väärin?

      • haastatteluun

        No huhhuh... itseään ei kannata yrittää ylihinnoitella, omaan nilkkaan kopsahtaa.


    • Mie vaan

      Jos ei ole kasvatustieteen opintoja niin arvelisin että 2700-3000€, riippuen kuinka pitkä työkokemustausta.

      • Niina31

        Kasvatustieteen cumu ja auskultoinnit takana, samoin neljä vuotta opettajana peruskoulussa ja lukiossa. Sen lisäksi yli viiden vuoden kokemus todella erikoisosaamista vaativalta alalta.

        Olen siis jo nyt kyseisessä duunissa ja saan palkkaa 2150€/kk. Mielestäni myyn ammattitaitoni alennusmyynnillä. Haluan kuitenkin tehdä kyseistä työtä ja aionkin mennä pomon kanssa juttelemaan. Kuinka paljon kehtaan pyytää.


      • arvailija taasen
        Niina31 kirjoitti:

        Kasvatustieteen cumu ja auskultoinnit takana, samoin neljä vuotta opettajana peruskoulussa ja lukiossa. Sen lisäksi yli viiden vuoden kokemus todella erikoisosaamista vaativalta alalta.

        Olen siis jo nyt kyseisessä duunissa ja saan palkkaa 2150€/kk. Mielestäni myyn ammattitaitoni alennusmyynnillä. Haluan kuitenkin tehdä kyseistä työtä ja aionkin mennä pomon kanssa juttelemaan. Kuinka paljon kehtaan pyytää.

        ...eli AEK:n palkkalaskurin mukaan:


        Ammattinimike: KOULUTUSKOORDINAATTORI
        Lkm: 9 Keskiarvo: 2749
        Fraktiilit:
        10% 25% 50% 75% 90%
        1699 2255 2369 2862 3374


      • bellabo
        Niina31 kirjoitti:

        Kasvatustieteen cumu ja auskultoinnit takana, samoin neljä vuotta opettajana peruskoulussa ja lukiossa. Sen lisäksi yli viiden vuoden kokemus todella erikoisosaamista vaativalta alalta.

        Olen siis jo nyt kyseisessä duunissa ja saan palkkaa 2150€/kk. Mielestäni myyn ammattitaitoni alennusmyynnillä. Haluan kuitenkin tehdä kyseistä työtä ja aionkin mennä pomon kanssa juttelemaan. Kuinka paljon kehtaan pyytää.

        Minulla vain toisen asteen koulutus ja tienaan 2300 rapiat päälle plus luotaisetuna ruoka ja liikuntaraha ym. Ja olen "vain" johdon assistentti keskellä metsää...


      • ukkelivaan
        Niina31 kirjoitti:

        Kasvatustieteen cumu ja auskultoinnit takana, samoin neljä vuotta opettajana peruskoulussa ja lukiossa. Sen lisäksi yli viiden vuoden kokemus todella erikoisosaamista vaativalta alalta.

        Olen siis jo nyt kyseisessä duunissa ja saan palkkaa 2150€/kk. Mielestäni myyn ammattitaitoni alennusmyynnillä. Haluan kuitenkin tehdä kyseistä työtä ja aionkin mennä pomon kanssa juttelemaan. Kuinka paljon kehtaan pyytää.

        Kuules Pikku-Niina, se on nyt vaan niin että tänä pvänä on menossa työnantajan markkinat ja siis palkka-ale. Muutenkin on paineita alentaa yleisesti palkkoja, ja olen 110% varma että jos pyytelet edes lähelle kolmea tonnia kk:ssa liksaa, ns. jäät soittelemaan lehdellä. Realistinen liksa on siellä 2100-2400 mitä ne maksavat. Jos pyydät 2500-2600 voit vielä jotenkin olla mukana loppukuvioissa, yli sen sanon että goodbye.

        Aivan naurettavaa ihmisten kusetusta ja pettymyksiä aiheuttavia ovat eri liittojen mahtipontiset palkkarajat vastavalmistuneille ja enemmän kokemusta omaaville -ne ovat aivan avaruudesta. Työantajat nauraa niille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe