Eli tulipaloa!!!ALMA

miira83

jep jep...aika hyvä juttu tuo tulipalo..mutta eihän sitä kukaan uskonu...eli Almamedian sivuilla löydät todellisen syyn...

4

1514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fu-jitsu

      "ALMA MEDIA OYJ TIEDOTE 30.11.2005

      VERKKOPALVELUIDEN TOIMINTAHÄIRIÖTÄ SELVITETÄÄN

      Alma Median verkkopalveluissa, esim. Iltalehti Onlinessa, Kauppalehti Onlinessa ja Aamulehti.fi:ssä on tänä aamuna ollut tietoliikenneongelmia, joita parhaillaan selvitetään.

      Arviota vian poistumisesta ei vielä voida antaa.
      ALMA MEDIA OYJ

      Terhi Lambert
      tiedotuspäällikkö"

      • http://www.almamedia.fi/tiedote?tiedote=9503

        Ja teksti suoraan:

        ALMA MEDIA OYJ TIEDOTE 30.11.2005

        VERKKOPALVELUIDEN TOIMINTAHÄIRIÖTÄ KORJATAAN PARHAILLAAN

        Alma Median verkkopalveluissa, esim. Iltalehti Onlinessa, Kauppalehti Onlinessa ja Aamulehti.fi:ssä on tänä aamuna ollut tietoliikenneongelma, jota korjataan parhaillaan.

        Kaikkien palveluiden arvioidaaan olevan käytössä tänään klo 11.15.
        ALMA MEDIA OYJ

        Terhi Lambert
        tiedotuspäällikkö


      • tane
        Cesar kirjoitti:

        http://www.almamedia.fi/tiedote?tiedote=9503

        Ja teksti suoraan:

        ALMA MEDIA OYJ TIEDOTE 30.11.2005

        VERKKOPALVELUIDEN TOIMINTAHÄIRIÖTÄ KORJATAAN PARHAILLAAN

        Alma Median verkkopalveluissa, esim. Iltalehti Onlinessa, Kauppalehti Onlinessa ja Aamulehti.fi:ssä on tänä aamuna ollut tietoliikenneongelma, jota korjataan parhaillaan.

        Kaikkien palveluiden arvioidaaan olevan käytössä tänään klo 11.15.
        ALMA MEDIA OYJ

        Terhi Lambert
        tiedotuspäällikkö

        Tämähän nyt sitten tarkottaa sitä että koko suomi on räjäytetty.. voi hyvä isä mitä pelleilyä! mutta onneks on ihmisiä jotka viittii nähdä vähän vaivaa etsiäkseen todellisen selityksen katkolle eikä heti kirjoita tänne että maailma on tuhoutunu.


      • ja seuraukset
        tane kirjoitti:

        Tämähän nyt sitten tarkottaa sitä että koko suomi on räjäytetty.. voi hyvä isä mitä pelleilyä! mutta onneks on ihmisiä jotka viittii nähdä vähän vaivaa etsiäkseen todellisen selityksen katkolle eikä heti kirjoita tänne että maailma on tuhoutunu.

        Kyllähän tuon tulipalo viestin jälkeen monen maailma loppu totaalisesti. Ajattele jos BB olisikin keskeytetty, miten tämä kansakunta siitä olisi selvinnyt... onko enää elämää tällä fantaattisella katsomolla BB:n jälkeen. Onko jo perustettu tukiryhmä? Kriisiapua näille ihmisille? Onko pelastuslaitokselle informoitu hätätilasta? Tietääkö Presidenttimme että pitäisi tehdä tälle fanaattiselle väelle jotain, kun ei ole enää muuta tekemistä.

        Maailma sekoaa ja paniikki iskee, kun tulee viesti, että BB on keskeytetty :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe