Ymmärrän teinien fanituksen miksi se ja se ei saisi voittaa, mutta että nelikymppisetkin käyttävät kymmeniä euroja suosikkinsa äänestykseen, huh! Riippumatta siitä kuka suosikki on täällä lukee kirjoituksia "olen akateemisesti koulutettu ja kannatan sitä ja tätä olen jo äänestänyt niin ja niin paljon." Onko ohjelma vienyt järjen? '
Itselle ei tulisi mieleenkään äänestää eurollakaan. Sitten, jos joku kilpailijoista olisi miellyttävä tuttu, laittaisin ehkä yhden äänen, en sen enempää.
Yksi kysymys aikuisille (yli 30v)
18
1391
Vastaukset
- ja äänestänyt
Joskus tulee hetki, kun tarvitsee vain jonkun puolesta tapella ja nämä äänestykset ovat niitä nykyaikaisia muotoja. Jotkut ihmiset tarvitsevat toisten tukea enemmän kuin toiset.
- koukussa
Hitsi, ohjelma on kyllä mennyt lopussa aina tylsempään suuntaan. Äänestänyt olen kerran omasta kännykästäni Anttia voittoon ja miehen kännykästä toisen kerran :)
Onneksi BB-ohjelma loppuu. Kyllä täytyy silti myöntää, että oman elämän köyhyyttä tämä television kattelu on.- järki mennyt
Et taida ihmisenä olla kummoinen kun Anttia äänestit, selkäänpuukottajaa, jos sulla on lapsia niin juuri Antti kiusais niitä koulussa!
- viimeinen ruuvi
järki mennyt kirjoitti:
Et taida ihmisenä olla kummoinen kun Anttia äänestit, selkäänpuukottajaa, jos sulla on lapsia niin juuri Antti kiusais niitä koulussa!
Sinä oot tyhmä. Joku fanaattikko taas liikkeellä.
Annetaan jokaisen nauttia viihteestä, eihän kaikkien tarvitse ajatele samalla tavalla, moninaisuus tuo elämään värikkyyttä, hyvää joulun odotusta sinullekin
- hyvinkin
Kyllä minä yhden äänen joten kuten ymmärtäisin, mutta että oman suosikin voitto on niin tärkeää, että kymmenillä äänillä.. jotenkin vaikea uskoa aikuisten hurahtavan.
Voi muuten olla, että joihinkin firmoihin tulee palvelunumeron estot tämän jälkeen, tuskin ihan hyvällä katsotaan. Tiedän, että joskus puhelinlaskuihin tehdään pistotarkastuksia.
- yli
kolmekymppinen, enkä ole antanut yhtäkään ääntä. On mulla lempityyppi siellä ja kannustan sitä, mut en aio äänestää...
- annukka
mä käytän firman liittymää
- esko
oon äänestänut monen monta kertaa jo perttua voittajaksi, ja mitäs siitä. Eihän se nyt teinien yksinoikeus oo äänestää.
Oon suht hyvätuloinen ja tosiaan itte omat rahani tienannut jo vuosikaudet ja enkös mä nyt omat rahani saa laittaa mihin haluan... joulunodotusta kaikille.... :)
- repale
Eihän siellä edes kilpailla missään lajissa.Vai???
- tellu
koska kaikki ihan mahtavia....vaikka ensin tuntui että eivät edes osaa ruokaa valmistaa......mutta sehän onnistuu heiltä ihan loistavasti..varmaan vanhin katsoja..57..elän tunteella mukana..päihittää kyllä kaikenlaiset sarjat..
- .......
Tietääkseni kyseinen ohjelma on ikärajaton...Ehkä juuri näitä nuorempia on yritettykin karsia kun katsoo mihin aikaan se telkusta iltaisin näytetään..Perttu voittoon.
- melkein kaikkki
Itseänikin ärsyttää jotkut Perttufanit, mutta aina niihin, joita on eniten mahtuu ääripäitäkin. Enemmän kuitenkin ärsyttää se, että kaikki Pertun kannattajat leimataan noiden muutamien perusteella ja varsinkin se, että automaattisesti leimataan Perttufaniksi kaikki ne, jotka hävyttömyyksiä kirjoitetaan. Ihan samoin kuin nykynuoret leimataan muutaman näkyvän tyypinperustella, vaikka suurin osa on kunnollisia.
Olen myös täysin varma, että tällaisilla aloittajan kirjoituksilla on juuri helppo provoisoida muita esiintymään Perttufaneina ja kirjottamaan älyttömyyksiä. Myös Perttua mollataan aika raaoilla nimityksillä, sokea on jos ei niitä näe. en viitsi edes toistaa, mutta tuolla aiemmin mm. psykopaatiksi, alkaa olla jo aika törkeää.- kirjoitusvirheet
sorry kirjoitusvirheet, on kiire tunnille.
- >30 virkamies
Niin... televisiosta en ole viitsinyt katsoa pítkään aikaa juuri mitään. Mutta nyt Pertun letkautuksia ja kevyttä olemusta on ollut niin mukava katella, että äijä vaan ansaitsee muutaman äänen. Tv-lupa sikakallis - Perttu halpa.
Sorruin useampaan ääneen tuossa kun oli äänet tiukalla palkkien mukaan, vaikka tiesin ettei siittä sen enempää hyötyä ole... Se vaan on se Perttu.. en tiedä miksi, mut Perttu vaan on. Tässä iässä tuohon on kyllä varaa ;)
samoin kuin siihen 25:een euroon joka meni 24/7:n tilaamiseen :)- aikuinen nainen
olen se akateemisesti koulutettu 40 v naimisissa lapsia ja kannatan Anttia, mutta tiedoksi kuitenkin ropoakaan en ole äänestyksiin ym. laittanut ko. ohjelman puolesta enkä tule laittamaan, toivon vaan että Antti voittaisi, jos ei, sille ei yksinkertaisesti mahda mitään ja hyväksyn tilanteen, ei tämä nyt niin vakava asia kuitenkaan ole.
- Joakim
aikuinen saa käyttää rahansa miten haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069