Mahtaako siellä olla A-katsomossa penkit vai mikä systeemi siellä on?
Ketä tulossa keikalle Poriin
8
632
Vastaukset
- mutta ainakin
eturivissä on heinäpaaleja, lypsylaitteet, lantalapio ja turvalla avattava vesiautomaatti.....
- Yötä vastaanottamaan
No ainaki ruoka ja juoma ei sit lopu kesken. =)
- Sääliksi käy raukkaa
kun olet hauska...;) et ole ilmeisesti Porissa koskaa käynyt kun et tuon enempää kaupungin elämäntavoista tiedä... kommentistasi päätellen olet niitä säälittäviä stadin "ihmisiä" jotka kuvittelevat ettei kehä 3:n ulkopuolella ole elämää... sillä totuus on se että sieltä Suomi vasta alkaa... Ottaa ilmeisen koville kun täältä tulee yksi Suomen kaikkien aikojen rock yhtyeistä =)
- vois
Sääliksi käy raukkaa kirjoitti:
kun olet hauska...;) et ole ilmeisesti Porissa koskaa käynyt kun et tuon enempää kaupungin elämäntavoista tiedä... kommentistasi päätellen olet niitä säälittäviä stadin "ihmisiä" jotka kuvittelevat ettei kehä 3:n ulkopuolella ole elämää... sillä totuus on se että sieltä Suomi vasta alkaa... Ottaa ilmeisen koville kun täältä tulee yksi Suomen kaikkien aikojen rock yhtyeistä =)
sanoa että ISKELMÄYHTYE!!!!!!!
- mää vaan
vois kirjoitti:
sanoa että ISKELMÄYHTYE!!!!!!!
no ei todellakaan ole iskelmää, vaan hyvää musaa. en ymmärrä miksi pitää musaa lokeroida, itse kuuntelen YÖstä Trio Niskalaukaukseen. eli kuuntelen sitä musaa mistä itse pidän ja viis veisaan muitten mielipiteistä, koska jokaisella on oma makunsa musan suhteen, onneksi ja se on rikkaus.
vois jotkut miettii muutaman kerran kun tänne julkiseen foorumiin mielipiteitään laukoo.
Jokainen saa fanittaa sitä bändiä mistä tykkää, miksi pitää bändejä joista ei tykkää, mollata, vaihda kanavaa ja kuuntele omaa mieli bändiä... - ihan jees
Sääliksi käy raukkaa kirjoitti:
rokkibändi sen kymmenisen vuotta, sitten alkoi lähes kymmenen vuoden alamäki, se elvytettiin tekemällä taas kokoelma ja sitten alettiin tehdä viuluilla höystettyä iskelmää, jota ei kuuntele siatkaan kirkumatta, mutta niinkuin tuossa aiemmassa viestissä todettiin, lehmille se kyllä tuntuu kelpaavan.
- Rush6
ihan jees kirjoitti:
rokkibändi sen kymmenisen vuotta, sitten alkoi lähes kymmenen vuoden alamäki, se elvytettiin tekemällä taas kokoelma ja sitten alettiin tehdä viuluilla höystettyä iskelmää, jota ei kuuntele siatkaan kirkumatta, mutta niinkuin tuossa aiemmassa viestissä todettiin, lehmille se kyllä tuntuu kelpaavan.
Mitäs johtopäätöksiä olisit itse tehnyt (taloudellisesti)mönkään menneen Valo-levyn jälkeen vaikkapa Ollin sijasta? Olisitko pitänyt linjan ja miehistön samana? Seuraava studiolevyhän (johon oli sullottu sitä mainitsemaasi jousipaskaa) myi 110 000 kpl. Kyllä nyt levyt täytyy sen verran myydä ettei tule tappiota ja voi taas hyvillä mielin lähteä tekemään seuraavaa? Sano vapaasti vaan jos olet eri mieltä?
- olen jo monesti
Rush6 kirjoitti:
Mitäs johtopäätöksiä olisit itse tehnyt (taloudellisesti)mönkään menneen Valo-levyn jälkeen vaikkapa Ollin sijasta? Olisitko pitänyt linjan ja miehistön samana? Seuraava studiolevyhän (johon oli sullottu sitä mainitsemaasi jousipaskaa) myi 110 000 kpl. Kyllä nyt levyt täytyy sen verran myydä ettei tule tappiota ja voi taas hyvillä mielin lähteä tekemään seuraavaa? Sano vapaasti vaan jos olet eri mieltä?
sanonut; jos Hakulinen ei olisi saanut aikaan Rakkaus on lumivalkoisen kaltaista biisiä, josta tykkäsi naiset 20 ikävuodesta aina 60:een ja useat miehetkin ilmeisesti (itse en tunnusta), niin se levy olisi myynyt alle 50 000. Nyt tämä uusin albumi myi lähinnä Lumivalkoisen jälkimainingeilla sen puolsataatuhatta. Tarkoitan, että jos Kuolematon olisi ollut Valoa seuraava albumi ilman kokoelmaa ja Lumivalkoista, eipä olisi myynyt sekään kun max. 20000 kpl. Ja nimenomaan se Valon huono myyntilukema sai aikaan kokoelman ilmestymisen eikä uuden studioalbumin ilmestymisen. Sitä mieltä kuitenkin olen, että kun viulut tulee kuvioihin mukaan noinkin suuresti kun Kuolemattomalla, yritetään peitellä musiikillista ja taiteellista saamattomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019