Ostin Haltin repun ja se osoittautui jossakin Indokiinassa tehdyksi kun ei saumat kestäneet ekaa reissuakaan kunnolla. Varokaa ko. merkin tuotteita, ette nimittäin saa tilalle vastaavaa vaan hyvityssumman. Tämä on Haltin takuu, mikä ihmetyttää pientä kulkijaa. Ollaan vaan niin s...tanan pahoillaan tapahtuneesta. Ja viittitään mainostaa joka kissanristiäisissä omia tuotteita. Tästedes ostan muun merkkisiä enkä Tsing Tsongin tekemiä epäkurantteja. Olkaa huolellisia ostoksienne kanssa.
Haltin reput
5
5879
Vastaukset
- luontoharrastaja
minulla itselläni on haltin rinkka,teltta ja haglöfssin makuupussi,on toimiva ja hyvä.sama koskee haltia olen erittäin tyytyväinen rinkkaan ja telttaan,muutamat retket tullu tehtyä menneenä kesänä ja keväällä.haltin teltta on todella heppokoota ja rinkkakin on hyvin suunniteltu.
Halti on hirvittävä merkki! Teltan(hinta n350e) kaaret "murskautuivat" jo ensimmäisessä pikku myrskyssä haltin reissulla ja saman matkan aikana saman valmistajan rinkasta katkesivat niin molemmat kantohihnat että rinkan päällä oleva kiristys hihna... elikkä ei muutakuin haltia ostamaan!!
- minä vaan
kokemuksia haltin tuotteista,on että rinkat ainakin green sarjan melko epämukavia. Kalvopuvut eivät hengitä tarpeeksi,jos vähänkin liikkuu niin puku yhtä märkä sisältä kuin ulkoa.
- Reinhardt
Ei kestänyt Haltin teltta kun yhen vaelluksen ja yhet festarit kun jo rupes lahoamaan. Asiasta teki entistä ikävämmän se seikka, että kyseessä oli tyttöystävän antama syntymäpäivälahja. Muuten ei ole merkistä pahaa sanottavaa
- timiz
vähä samalaisii onnettomuuksii käyny
en vaa tajuu miks halti myy niitä niin hiton kallioilla mutta sitten ne ei kestäkkään
luulisi olevan rahaa parempiin työntekijöihin tai toiseen valmistus maahan ellei sitten yksi selitys olisi huonot materiaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842109Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4101950Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101380Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751347- 671283
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266967Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81962Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254958- 131878