Ostin Haltin repun ja se osoittautui jossakin Indokiinassa tehdyksi kun ei saumat kestäneet ekaa reissuakaan kunnolla. Varokaa ko. merkin tuotteita, ette nimittäin saa tilalle vastaavaa vaan hyvityssumman. Tämä on Haltin takuu, mikä ihmetyttää pientä kulkijaa. Ollaan vaan niin s...tanan pahoillaan tapahtuneesta. Ja viittitään mainostaa joka kissanristiäisissä omia tuotteita. Tästedes ostan muun merkkisiä enkä Tsing Tsongin tekemiä epäkurantteja. Olkaa huolellisia ostoksienne kanssa.
Haltin reput
5
5840
Vastaukset
- luontoharrastaja
minulla itselläni on haltin rinkka,teltta ja haglöfssin makuupussi,on toimiva ja hyvä.sama koskee haltia olen erittäin tyytyväinen rinkkaan ja telttaan,muutamat retket tullu tehtyä menneenä kesänä ja keväällä.haltin teltta on todella heppokoota ja rinkkakin on hyvin suunniteltu.
Halti on hirvittävä merkki! Teltan(hinta n350e) kaaret "murskautuivat" jo ensimmäisessä pikku myrskyssä haltin reissulla ja saman matkan aikana saman valmistajan rinkasta katkesivat niin molemmat kantohihnat että rinkan päällä oleva kiristys hihna... elikkä ei muutakuin haltia ostamaan!!
- minä vaan
kokemuksia haltin tuotteista,on että rinkat ainakin green sarjan melko epämukavia. Kalvopuvut eivät hengitä tarpeeksi,jos vähänkin liikkuu niin puku yhtä märkä sisältä kuin ulkoa.
- Reinhardt
Ei kestänyt Haltin teltta kun yhen vaelluksen ja yhet festarit kun jo rupes lahoamaan. Asiasta teki entistä ikävämmän se seikka, että kyseessä oli tyttöystävän antama syntymäpäivälahja. Muuten ei ole merkistä pahaa sanottavaa
- timiz
vähä samalaisii onnettomuuksii käyny
en vaa tajuu miks halti myy niitä niin hiton kallioilla mutta sitten ne ei kestäkkään
luulisi olevan rahaa parempiin työntekijöihin tai toiseen valmistus maahan ellei sitten yksi selitys olisi huonot materiaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61957- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77871EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101818Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684