Ostin Haltin repun ja se osoittautui jossakin Indokiinassa tehdyksi kun ei saumat kestäneet ekaa reissuakaan kunnolla. Varokaa ko. merkin tuotteita, ette nimittäin saa tilalle vastaavaa vaan hyvityssumman. Tämä on Haltin takuu, mikä ihmetyttää pientä kulkijaa. Ollaan vaan niin s...tanan pahoillaan tapahtuneesta. Ja viittitään mainostaa joka kissanristiäisissä omia tuotteita. Tästedes ostan muun merkkisiä enkä Tsing Tsongin tekemiä epäkurantteja. Olkaa huolellisia ostoksienne kanssa.
Haltin reput
5
5773
Vastaukset
- luontoharrastaja
minulla itselläni on haltin rinkka,teltta ja haglöfssin makuupussi,on toimiva ja hyvä.sama koskee haltia olen erittäin tyytyväinen rinkkaan ja telttaan,muutamat retket tullu tehtyä menneenä kesänä ja keväällä.haltin teltta on todella heppokoota ja rinkkakin on hyvin suunniteltu.
Halti on hirvittävä merkki! Teltan(hinta n350e) kaaret "murskautuivat" jo ensimmäisessä pikku myrskyssä haltin reissulla ja saman matkan aikana saman valmistajan rinkasta katkesivat niin molemmat kantohihnat että rinkan päällä oleva kiristys hihna... elikkä ei muutakuin haltia ostamaan!!
- minä vaan
kokemuksia haltin tuotteista,on että rinkat ainakin green sarjan melko epämukavia. Kalvopuvut eivät hengitä tarpeeksi,jos vähänkin liikkuu niin puku yhtä märkä sisältä kuin ulkoa.
- Reinhardt
Ei kestänyt Haltin teltta kun yhen vaelluksen ja yhet festarit kun jo rupes lahoamaan. Asiasta teki entistä ikävämmän se seikka, että kyseessä oli tyttöystävän antama syntymäpäivälahja. Muuten ei ole merkistä pahaa sanottavaa
- timiz
vähä samalaisii onnettomuuksii käyny
en vaa tajuu miks halti myy niitä niin hiton kallioilla mutta sitten ne ei kestäkkään
luulisi olevan rahaa parempiin työntekijöihin tai toiseen valmistus maahan ellei sitten yksi selitys olisi huonot materiaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725558Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä442633- 1562222
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759- 821384
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621327Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne241262Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321233Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.108988