Ostin Haltin repun ja se osoittautui jossakin Indokiinassa tehdyksi kun ei saumat kestäneet ekaa reissuakaan kunnolla. Varokaa ko. merkin tuotteita, ette nimittäin saa tilalle vastaavaa vaan hyvityssumman. Tämä on Haltin takuu, mikä ihmetyttää pientä kulkijaa. Ollaan vaan niin s...tanan pahoillaan tapahtuneesta. Ja viittitään mainostaa joka kissanristiäisissä omia tuotteita. Tästedes ostan muun merkkisiä enkä Tsing Tsongin tekemiä epäkurantteja. Olkaa huolellisia ostoksienne kanssa.
Haltin reput
5
5814
Vastaukset
- luontoharrastaja
minulla itselläni on haltin rinkka,teltta ja haglöfssin makuupussi,on toimiva ja hyvä.sama koskee haltia olen erittäin tyytyväinen rinkkaan ja telttaan,muutamat retket tullu tehtyä menneenä kesänä ja keväällä.haltin teltta on todella heppokoota ja rinkkakin on hyvin suunniteltu.
Halti on hirvittävä merkki! Teltan(hinta n350e) kaaret "murskautuivat" jo ensimmäisessä pikku myrskyssä haltin reissulla ja saman matkan aikana saman valmistajan rinkasta katkesivat niin molemmat kantohihnat että rinkan päällä oleva kiristys hihna... elikkä ei muutakuin haltia ostamaan!!
- minä vaan
kokemuksia haltin tuotteista,on että rinkat ainakin green sarjan melko epämukavia. Kalvopuvut eivät hengitä tarpeeksi,jos vähänkin liikkuu niin puku yhtä märkä sisältä kuin ulkoa.
- Reinhardt
Ei kestänyt Haltin teltta kun yhen vaelluksen ja yhet festarit kun jo rupes lahoamaan. Asiasta teki entistä ikävämmän se seikka, että kyseessä oli tyttöystävän antama syntymäpäivälahja. Muuten ei ole merkistä pahaa sanottavaa
- timiz
vähä samalaisii onnettomuuksii käyny
en vaa tajuu miks halti myy niitä niin hiton kallioilla mutta sitten ne ei kestäkkään
luulisi olevan rahaa parempiin työntekijöihin tai toiseen valmistus maahan ellei sitten yksi selitys olisi huonot materiaalit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197