Taas Sucks Cesar ja Priestess

linjoilla samaan aikaan!

Tosi omituista että Cesar ja Sucks ja Priestess tulee samaan aikaan linjoille kommentoimaan... Välillä vaihtaa nimimerkkiä ja sit pikkasen muuttaa kirjotustyyliä että hämäis meitä Perttu faneja...

10

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perttu.perttu

Just joo. Joku ehti jo minuakin väittämään sucksiksi. Näin se homma etenee näemmä :D

Hyvä, että ainakin minä tiedän totuuden.

• Perttu.Sucks

Eli uskokoon alkuperäinen kirjoittaja mitä haluaa...

• noin???

eikö sinulla ole muuta tekemistä?

• käki

perttu on vaan niin lutunen

• Juu,kaikkihan me ollaan sama henkilö=).Ainakin minä yritän päästä varjobileisiin.Saa nähdä miltä toiset minäni näyttää=D...

• Joakim

Pallo on nyt Teillä hyvät herrat !

• Joakim

näyttävät sen selvästi todeksi. Sillähän siitä pääsette. Kuvia peliin esim.

• Ei ainakaan mulla tarvetta laittaa kuvaa profiiliin,mut eiköhän aika moni voi huomisen jälkeen todistaa.Vaik väliäkö tuolla...
        Itse et muuten edes ole rekisteröitynyt.Teehn se ja katotaan miltä sun kuva näyttää=).

• Pöördi
        priestess kirjoitti:

Ei ainakaan mulla tarvetta laittaa kuvaa profiiliin,mut eiköhän aika moni voi huomisen jälkeen todistaa.Vaik väliäkö tuolla...
        Itse et muuten edes ole rekisteröitynyt.Teehn se ja katotaan miltä sun kuva näyttää=).

kuitenkin on. Mutta peli on peliä, niin tämäkin.

• Voihan vitalis

sucksilla on ainakin 10 nimmaria, joilla hän pelaa. Parasta on se, kun hän kysyy toisella nimmarilla ja vastaa itsellen toisella. Resurssejaan voisi käyttää muullakin tapaa kuin näin. Mitähän Sucksin työnanataja sanoisi moisesta keskustelurumbasta ? Tuota viestimäärää ei voi tuottaa pelkästään vapaa-aikana ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe