Taas Sucks Cesar ja Priestess

linjoilla samaan aikaan!

Tosi omituista että Cesar ja Sucks ja Priestess tulee samaan aikaan linjoille kommentoimaan... Välillä vaihtaa nimimerkkiä ja sit pikkasen muuttaa kirjotustyyliä että hämäis meitä Perttu faneja...

10

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perttu.perttu

Just joo. Joku ehti jo minuakin väittämään sucksiksi. Näin se homma etenee näemmä :D

Hyvä, että ainakin minä tiedän totuuden.

• Perttu.Sucks

Eli uskokoon alkuperäinen kirjoittaja mitä haluaa...

• noin???

eikö sinulla ole muuta tekemistä?

• käki

perttu on vaan niin lutunen

• Juu,kaikkihan me ollaan sama henkilö=).Ainakin minä yritän päästä varjobileisiin.Saa nähdä miltä toiset minäni näyttää=D...

• Joakim

Pallo on nyt Teillä hyvät herrat !

• Joakim

näyttävät sen selvästi todeksi. Sillähän siitä pääsette. Kuvia peliin esim.

• Ei ainakaan mulla tarvetta laittaa kuvaa profiiliin,mut eiköhän aika moni voi huomisen jälkeen todistaa.Vaik väliäkö tuolla...
        Itse et muuten edes ole rekisteröitynyt.Teehn se ja katotaan miltä sun kuva näyttää=).

• Pöördi
        priestess kirjoitti:

Ei ainakaan mulla tarvetta laittaa kuvaa profiiliin,mut eiköhän aika moni voi huomisen jälkeen todistaa.Vaik väliäkö tuolla...
        Itse et muuten edes ole rekisteröitynyt.Teehn se ja katotaan miltä sun kuva näyttää=).

kuitenkin on. Mutta peli on peliä, niin tämäkin.

• Voihan vitalis

sucksilla on ainakin 10 nimmaria, joilla hän pelaa. Parasta on se, kun hän kysyy toisella nimmarilla ja vastaa itsellen toisella. Resurssejaan voisi käyttää muullakin tapaa kuin näin. Mitähän Sucksin työnanataja sanoisi moisesta keskustelurumbasta ? Tuota viestimäärää ei voi tuottaa pelkästään vapaa-aikana ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe