Pahoinvointiin

apua

Kävin tänään ultrassa yksityisellä ja kysyin pahoinvoinnista kun olen huomenna lähdössä laivalle ja olen kärsinyt autopahoinvoinnista. Hän kertoi minulle rannekkeesta joka painaa ranteeseen akupisteeseen ja se on kuulemma toiminut monilla hyvin ja tein itse sellaisen kuminauhasta ja nepparista ja huomenna pääsen testaamaan, tosin otin postafenit varmuudeksi mukaan jos tämä ranneke ei sattuisi toimimaan, mutta olisin halunnut kysellä onko kellään kokemuksia tästä rannekkeesta ja miten se on toiminut???

2

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s68

      Hei, minä luin rannekkeesta ruotsalaisilta nettisivuilta, enkä tiennyt saako niitä Suomesta. Etsin netistä tietoa missä se piste sijaitsee ranteessa ja olen viritellyt omatekoisen systeemin, jossa puuhelmeä pitää paikoillaan ranteeseen napsautettava mainosranneke - ja se TODELLA toimii! Mulla on jo kaksi lasta ja molempien odotuksessa olen oksentanut aamusta iltaan viikot 8 - 19, nyt vain muutaman kerran viikossa ja väsymystäkään ei ole juuri ollenkaan verrattuna aiempiin. Ranneketta pitää käyttää koko ajan, jo suihkussa käynnin aikana ehtii tulla vähän heikko olo ilman sitä. En tiedä onko vaikutus todellista tai vain siksi että uskon siihen, mutta vähät siitä jos olo helpottuu! Neuvolan tätikin sanoi että on ainakin terveellisempi kuin lääkkeet.

      • PCB

        Mulla on akuranneke. Mihin kohtaan ranteessa se magneetti tulee laittaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe