kauris ja kalat? Miten ihmeessä?

kaurisneiti

miten kauris ja kalat voi muka sopia täydellisesti yhteen? Itse kauriina sanon aina mun kalamiehelle jotain ilkeitäkin asioita joista esim. mun kaverit ei ois ikinä suuttunut, mut mun kala kun on niin herkkä niin suuttuu tosi helposti.Sit mulle tulee syyllinen olo, et loukkaan sitä aina. Mun äiti on kans kala, mut se ei ole ikinä suuttunut mulle tommosista pikku asioista kun mun kalamies, mut ehkä se johtuukin siitä et se on nainen.. Miten muilla kauris-kala pareilla on sujunut?

6

2531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanainen

joka myös loukkaantuu helposti, ja varsinkin kaurismiehen ajattelemattomuudesta. Me vaan olemme niin erilaisia me ihmiset ja toiset herkempiä kuin toiset. Olen itse opetellut olemaan loukkaantumatta joka asiasta, mutta ei se aina onnistu. Loukkaannun kauris-ystävälleni(mies) useimmiten siitä, ettei hän välitä ottaa yhteyttä, on silti tyytyväinen kun itse otan, ei jaksa aina vastata jos otan yhteyttä viestitse tai muuten kuin suoraan puhelimella. Silti hän on muuten erittäin ihana ihminen, eikä hän useinkaan edes tajua loukanneensa. Johtuu siis vain kalan omasta herkkänahkaisuudesta, että joutuu "kärsimään"

Uskon, että äitisi ei loukkaannu siksi, koska on äitisi, ei siksi, että on nainen.

Yritä ymmärtää miestäsi. Jos se ei onnistu ja jokapäiväinen elämä on hankalaa, juttele miehesi kanssa aiheesta ja kerro, ettet tarkoita loukata. Jospa hänkin alkaisi ymmärtää sinua. Onnea teille!

• kaurisflikka

Noin se on minunkin ja kalamieheni kanssa. Ei olla kyllä tunnettukaan kuin vähän yli vuosi, tässä on vielä paljon oppimista. Äärimmäisen herkkä hän on ja loukkaantuu sydänjuuriaan myöten, vaikka omasta mielestäni pienet äyskäisyni eivät edes ole "henkilökohtaisia".

Onhan tässä asiassa hyvätkin puolet. Kalan kanssa elääkseni minun on kerta kaikkiaan pakko oppia hillitsemään kielenkäyttöäni. Ei siitä pitemmän päälle voi olla muuta kuin hyötyä. Kalan ja kauriin suhteesta sanotaan, että harvoin he tuosta noin vaan sopivatkin "täydellisesti yhteen". Heidän suhteensa vaatii paljon työtä. Mutta sepä lujittuu ja paranee koko ajan. Luulen että kannattaa panostaa. =) Molemmilla on toisiltaan paljon oppimista, ja aika kannattaa ottaa avuksi.

• jannika

niin kyllä ne vaan sopii seurustelen kalamiehen kanssa ja mulla on kaks parasta ystävää kaloja. ne on MAAILMAN IHANIMPIA ihmisiä mun mieheni lisäks tietty;)

• kauris

ja mieheni kalat. Suhteemme ei ole intohimoinen, mutta se on luotu kestämään. Kala loukkaantuu herkästi, mutta olen oppinut hillitsemään itseäni ja äksyilyäni. Ilmeisesti kalamieheni kaipaa minunlaistani tomeraa ja vilkasta ihmistä vierelleen, ja täydennämmekin toisiamme sillä. Kaikki asiat pystymme puhumaan toisillemme, ja ihanampaa ihmistä kuin kala saa hakea. Uskollisuus on myös puolin ja toisin taattu näillä kahdella.

• kalanainen2

Kylläpä kaikkien kommentit pitivät hyvin paikkansa. Itse olen kalanainen ja mies on kauris. Suhde ei ole niitä helpoimpia, mutta varmasti luotettava ja antoisa. Luottamuksella, hellyydellä, rakkaudella olen aran kaurismiehen saanut lähestymään, vaikka yhteydenotto välistä kestääkin mielestäni ehkä liiankin kauan. Kuinka ihanaa olisi saada viesti tai puhelinsoitto hellyttävine sanoineen,silloinkin kun ei tavata, mutta sitä saa usein odottaa ja pettyä.

• Kaurisnauris nainen
        kalanainen2 kirjoitti:

Kylläpä kaikkien kommentit pitivät hyvin paikkansa. Itse olen kalanainen ja mies on kauris. Suhde ei ole niitä helpoimpia, mutta varmasti luotettava ja antoisa. Luottamuksella, hellyydellä, rakkaudella olen aran kaurismiehen saanut lähestymään, vaikka yhteydenotto välistä kestääkin mielestäni ehkä liiankin kauan. Kuinka ihanaa olisi saada viesti tai puhelinsoitto hellyttävine sanoineen,silloinkin kun ei tavata, mutta sitä saa usein odottaa ja pettyä.

Uskomatonta miten yksiin nuo kirjotukset meni elämäni Kalamiehen kanssa :) Itse olen Kauris ja äärettömän jääräpäinen äksyilevä ja tosiaan en tarkoita pahaa jos sanon jotain mieheni mielestä ilkeää yms.

On hän monasti sanonutki että pitää oppia olemaan ottamatta henk.kohtasesti asioita. Olemme olleet yhessä reilut 3 vuotta ja 2 ihanaa lastakin on siunaantunu. Luotettavampaa ja ihamanpaa mietä en voisi rinnalleni edes kuvitella, vaikka työtä tämä suhde vaatii.. vieläkin on oppimista, eritoten minulla jotta saisin kielenkantani kuriin *hih..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe