hei paljonko sairaala siivouksesta maksetaan? siis jos firma siivoaa esim. yksityistä lääkäriasemaa niin mikä on siivoojan minimipalkka? Luulis olevan enemmän ku toimistosiivouksesta..
sairaala siivous
2
3464
Vastaukset
- Nimetön
olen töissä sairaalaassa tuntnti palkka hippussen vajaa kymmenen euroo, täti siivoo lääkäriasemia seitsemän euron tunti palkalla.
- siivousyrittäjä 13 v
palkkaluokkia on viisi ja ne määräytyv ät työn raskauden ja vaativuuden mukaan. Esim toimistosiivous on 1. palkkaluokkaa, raskas ja likainen ja vaativat tehdas siivous 5. palkkaluokkaa, sairaalasiivous voi olla 2 - 4 (5) palkkaluokkien välillä riippuu siivottavista tiloista ja niiden vaatimuksista. Koulutuksesta voidaan maksaa jotain lisiä ja työkokemuksesta myös. Plakka-alueita on kaksi eli pääkaupunkiseutu ja muu maailma. Kannattaa tutustus alan työehtosopimukseen. Yleensä se on PAM minkä mukaan maksetaan ellei sitten olla kunnan tai kuntayhtymän omia siivoojia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478